انهدام باند سارقان حرفه ای با پنج فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش دو فقره سرقت از منازل مسکونی در روستای "مورشک" تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
سرهنگ "سید ابوالقاسم حیدری مقدم" افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت ها با استفاده از سرنخ های بدست آمده تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی سارقان شروع کردند.
وی بیان داشت: پس از یک سری تحقیقات میدانی تیم رسیدگی کننده پرونده یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیری از لوازم مسروقه کشف کردند.
حیدری مقدم خاطر نشان کرد: متهم 28 ساله به نام اسکندر در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به پنج فقره سرقت از منازل مسکونی و مغازه ها در روستای مورشک و حاشیه شهر تربت حیدریه با همدستی دو نفر اعتراف کرد.
وی عنوان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده با همکاری ماموران کلانتری12 تربت حیدریه همدستان متهم زا طی عملیاتی جداگانه دستگیر و از مخفیگاه آنها 90 متر کابل برق، 5 کیسه برنج، مقداری وجه نقد، یک دستگاه تلویزیون و چند تخته پتو مسروقه کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

کدخبر: 75503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟