جوان مهربان، دزد حساب بازنشته ها بود

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری طرق، متهم پرونده را در حالی که اطراف دستگاه عابر بانک واقع در شهرک طرق کمین کرده بود به دام انداختند.
این جوان 32 ساله سابقه دار که به مواد مخدر اعتیاد دارد در تحقیقات اولیه پرونده در برابر شواهد و ادله ای قرار گرفت که راهی جز بیان حقیقت نمی دید.
سرکلانتر جنوب پلیس مشهد اظهار داشت: متهم اعتراف کرد با کمین در اطراف عابربانک ها، بازنشسته هایی که برای دریافت حقوق و برداشت وجه نقد از حساب خود مراجعه می کردند را زیر نظر داشته و در فرصتی مناسب با ادعای کمک به آنها جلو می رفتم و مرتکب سرقت از حساب عابربانک آنها می شدم.
وی بیان داشت: تاکنون چهار شاکی پرونده از متهم اعلام شکایت کرده اند و تحقیقات ادامه دارد.
سرکلانتر جنوب پلیس مشهد به افراد سالخورده و بازنشستگان توصیه کرد در صورت کهولت سن و ناتوانی در استفاده از دستگاه عابربانک حتما از افراد مطمئن و اعضای خانواده و آشنایان کمک بخواهند تا از وقوع چنین سرقت هایی پیشگیری شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرکلانتر جنوب پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: گزارش چند فقره سرقت از بازنشسته هایی که برای دریافت حقوق خود به دستگاه های عابر بانک مراجعه می کردند پلیس را برآن داشت برای پی گیری سریع موضوع طرح تشدید مبارزه با سرقت ها را به اجرا بگذارد.
سرهنگ علوی نژاد افزود: تیم های دایره آگاهی کلانتری طرق مشهد در اجرای این عملیات ضربتی با بررسی سرنخ های موجود و پی گیری های گسترده جوان قد بلند لاغر اندامی که عامل سرقت های شیادانه بود را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

کدخبر: 75248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟