نجات قاتل هم اتاقی از قصاص پس از 16 سال / به مناسبت عید نیمه شعبان صورت گرفت + تصاویر

این قتل چهارم اردیبهشت ماه سال ٧٩ در منطقه فلاح تهران با انتشار بوی تعفن جسد فاش شد و پلیس که با جسد مردناشناسی روبرو شده بود پی برد در این خانه 4مرد هم اتاقی بودند.

یک موتور تنها سرنخی بود که ماموران توانستند صاحب آنرا که در سیستان و بلوچستان زندگی می کرد شناسایی کنند و وی با سفر به تهران ادعا کرد موتورش در اختیار برادرش بوده است.این مرد با دیدن جسد اورا شناخت و مشخص شد برادر 29 ساله وی کشته شده است.

با ردیابی هم اتاقی های این مرد کارآگاهان قاتل 40 ساله ای را که بسیار خطرناک بوده و بارها به زندان افتاده بود را شناسایی کردند.و پی بردند وی پس از 5 سال از زندان آزاد شده و هنوز 10ماهی نگذشته بود که دست به این جنایت زده است.

این مرد پس از دستگیری در بازجویی ها گفت:چندروز پیش از جنایت به دوستم ١٠ میلیون تومان پول دادم تا برایم فرش و موکت بخردتا من آنها را به افغانستان برده و بفروشم او پس از 2 ماه گفت که پولم را پس نمی دهد و اختلاف بر سر مواد مخدر را بهانه کرد و من روزقتا اورا خفه کرده و پابه فرار گذاشتم.

وقتی این قاتل در شعبه 1608 با حکم قاضی محمد سلطان همتیار به قصاص محکوم شد 16 سال در زندان ماند تا اینکه خانواده مقتول در آستانه نیمه شعبان در اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند وقاتل پسرشان را بخشیدند.
بنابه این گزارش:این مرد بزودی از زندان آزاد خواهد شد.

کدخبر: 75051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟