دزدی احمقانه 23 دوچرخه در یک شهر + عکس

سرهنگ رضا عسکری اظهار کرد: پس از وقوع سرقت‌ های سریالی از دوچرخه های سطح شهر گرگان و با توجه به حساسیت موضوع، ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان و در راستای اجرای ماموریت های قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام با تحقیقات گسترده میدانی، اعزام گشت‌ های محسوس و نامحسوس و با استفاده از منابع و بهره مندی از دوربین های پارکینگ ها سارق شناسایی و دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت مجرمانه شد، افزود: پس از انجام تحقیقات تکمیلی به روش های نوین پلیسی متهم در نهایت به ۲۳ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد. در اجرای دستور مقام قضایی و در بازرسی از منزل متهم تعدادی مدارک شناسایی سرقتی، دوچرخه، ابزار و آچارآلات و دیگر لوازم سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی گرگان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: مردم می توانند جهت مشارکت و کمک به پلیس در راستای دستگیری مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه، اطلاعاتی را که از متهمان دارند از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند تا موضوع پیگیری شود.

گفتنی است در هفته گذشته نیز متهمی با انجام ۲۵ فقره سرقت دوچرخه در گرگان دستگیر شده بود.

کدخبر: 74742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟