دزدان خشن رانندگی با BMW را بلد نبودند + عکس

ساعت 5 عصر هفتمین روز اردیبهشت ماه امسال مرد جوانی در خیابان مسلم با دیدن خودروی گشت ماموران کلانتری 132 نبرد درخواست کمک کرد و از ماجرای گرفتار شدن پسر جوانی در دام زورگیران خشن در خیابان شماره 18 خبر داد.

خیلی زود ماموران به سراغ دزدان رفته و 3 مرد موتور سوار با دیدن ماموران تصمیم به فرار با پای پیاده گرفتند و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شود.

هنوز لحظاتی از فرار دزدان نگذشته بود که زورگیران خشن به سراغ راننده BMW آلبالویی رنگ رفته و با تهدید چاقو وی را از خودرو پیاده می کنند و سوار بر آن پا به فرار می گذارند اما هنوز چند متری حرکت نکرده بودند که خودروی گرانقیمت خاموش شد.

یکی از زورگیران در این مرحله از خودرو پیاده شده و چاقو را زیر گردن راننده جوان گذاشته و با تهدید وی را پشت فرمان نشانده تا خودرو را به حرکت در بیاورد که پسر جوان در فرصتی مناسب از خودرویش پیاده شده و به سمت ماموران که در نزدیکی اش بوده پناه می برد.

زورگیران چاقو کش در این صحنه قصد داشتند که با حمله به سمت ماموران از دست آنها فرار کنند که ماموران اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و همین باعث می شود تا دزدان خشن تسلیم ماموران شوند.

این 3 زورگیر خشن که مجتبی، غلامرضا وحمید نام دارند پس از بازداشت به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار می گیرند.

مجتبی در اعترافاتش به ماجرای زورگیری و آدم ربایی راننده خودروی لوکس اعتراف کرد اما همدستش غلامرضا در ادعایی عجیب گفت: من برای دیدن دوستم در خیابان بودم که ماموران با تیراندازی به سمت من آمدم و بازداشتم کردند و از ماجرای سرقت بی خبر هستم.

این ادعاها در حالی بود که کارآگاهان در همان تحقیقات ابتدایی پی بردند که این زورگیران خشن چندی پیش مرد معلولی را در زیر پل خاوران بزرگراه امام علی (ع) با تهدید چاقو و کتک کاری هدف زورگیری شان قرار داده و گوشی موبایل و پول های وی را به سرقت برده اند.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی از 3 متهم به دستور بازپرس پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 74449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟