قدرت نمایی مرگبار یک بچه شرور در نظام آباد تهران

عقربه ها ساعت 11 و 30 دقیقه نخستین شب اسفند ماه سال گذشته را نشان می داد که ماموران کلانتری 114 غیاثی در جریان درگیری خونین چند جوان قرار گرفتند و خیلی زود مشخص شد که جوانی به نام محمد صادق 19 ساله به خاطر ضربه سنگینی به سرش در بیمارستان امام حسین (ع) تحت درمان قرار گرفته است.

ماموران خیلی زود به بیمارستان رفته و یکی از دوستان جوان مجروح را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد که این درگیری ساعت 8 و 30 دقیقه شامگاه صورت گرفته است.

پسرنوجوان در تحقیقات به ماموران گفت: عصر بود که یکی از دوستان محمد صادق سوار بر موتور با جوان دیگری در میدان غیاثی به سمت ما آمدند و ابتدا به هم سلام کردیم اما جوان غریبه که از اراذل و اوباش است با لحنی بد به ما گفت از اینجا برویم و در صورتی که بازگردد و ما را مشاهده کند حالمان را می گیرد ولی دوست محمد صادق خواست آرام باشیم و دوستش را سوار بر موتور کرد و از محل دور شدند.

وی افزود: پس از دقایقی جوان غریبه با 3 جوان دیگر سوار بر 2 موتور به سراغمان آمدند و زمانیکه با چاقو و قمه به سمتمان حمله کردند ما پا به فرار گذاشتیم اما محمد صادق موفق به فرار نشد و وقتی به عقب برگشتیم دیدیم که محمدصادق غرق خون روی زمین افتاده و 4 جوان چاقوکش با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشتند.

تیم پلیسی خیلی زود موفق به دستگیری حامد که دوست محمد صادق بود شدند و وی که با شنیدن درگیری دوستانش با هم شوکه شده بود گفت: در پیک موتوری کار می کنم که در محل با منصور روبرو شدم که در حالت مستی از من خواست سوار بر موتورم شود و چرخی در خیابان بزنیم که به صورت اتفاقی در میدان غیاثی با دوستم محمد صادق روبرو شدیم که منصور با عصبانیت آنها را تهدید کرد که در محل تجمع نکنند که من قبل از اینکه درگیری صورت بگیرد آنها را آرام کردم و منصور را سوار بر موتور کردم و از صحنه دور شدیم .

وی افزود: پس از آن دیگر اطلاعی نداشتم که از بچه های محل شنیدم منصور با دوستانش به سراغ محمد صادق رفته و درگیری بین آنها صورت گرفته است.

در حالیکه تجسس ها برای دستگیری منصور ادامه داشت محمدصادق که در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر بود به خاطر شدت ضربه سنگین به سرش دچار مرگ مغزی شد و روز سوم اسفند ماه اعضای بدن این پسر جوان با رضایت خانواده اش در بیمارستان مسیح دانشوری اهدا شد.

همین کافی بود تا ماجرای درگیری خونین به قتل برسد و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی منصور دست به کار شدند تا اینکه روز 11اردیبهشت ماه امسال قاتل فراری در شهر دزفول دستگیر شد.

منصور در اعترافاتش گفت: روز حادثه قصد کشتن محمد صادق را نداشتم و با دوستانم برای بزرگ نمایی به سراغ محمد صادق و دوستانش رفتیم تا از ما حساب ببرند که آنها پا به فرار گذاشتند و فقط با دسته چاقو یک ضربه به سر پسر جوان زدم و وقتی روی زمین افتاد پا به فرار گذاشتیم.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر پس از بررسی های ابتدایی باتوجه به سن قاتل که زیر 18 سال دستور داد تا پرونده برای تحقیقات بیشتر در دادسرای اطفال تهران مورد تحقیق قرار گیرد.

کدخبر: 74170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟