انهدام باند سرقت قطعات خودرو و اعترف به 6 دزدی + عکس

سرهنگ "محمدرضا ایران نژاد" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی سرقت های متعدد قطعات خودرو در نقاط مختلف شهر تیمی از ماموران کلانتری 11 شهری برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
وی افزود: از این رو ماموران دایره مبارزه با سرقت کلانتری 11 به بررسی سرقت ها و اظهارات مالباختگان پرداختند و انجام تحقیقات میدانی گسترده ای را شروع کردند و تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات میدانی یکی از سارقان را شناسایی و او را حین فروش یک باطری سرقتی دستگیر کردند.
سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود که در بازجویی های علمی پلیس، سرانجام به شش فقره سرقت شبانه با همدستی دو نفر دیگر که یکی از آنان از مجرمان سابقه دار است، اعتراف کرد.
وی ادامه داد: با اطلاعات بدست آمده، مخفیگاه این سارقان حرفه ای مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری اجناس سرقتی خودرو نیز کشف شد .
ایران نژاد با اشاره به ادامه تحقیقات برای کشف سایر سرقت های احتمالی این سه عضو باند حرفه ای سرقت های قطعات خودرو به شهروندان توصیه کرد:برای جلوگیری از مورد سرقت واقع شدن تا حد امکان از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک خوداری و برای پارک خودرو خود از پارکینگ ها استفاده کنید .

کدخبر: 74012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟