شیفت پرکار دزدان 60 خانه در شب های مشهد

سرهنگ محمد بوستانی فرمانده انتظامی مشهد، گفت: مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با سرقت های شبانه برای پیگیری سرقت های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری در دستور کار کلانتری های سجاد، مصلی و سناباد مشهد قرار گرفت.

وی افزود: تیم های دایره آگاهی کلانتری سجاد در این عملیات ضربتی با انجام تعقیب و مراقبت های نامحسوس عامل سرقت وسایل و قطعات داخل صندوق عقب خودروهای سواری را در حال ارتکاب جرم دستگیر کردند. متهم ۴۱ ساله که دارای سوابق کیفری است در تحقیقات اولیه به بیش از ۴۰ فقره سرقت در محدوده آزادشهر و بلوار امامت مشهد اعتراف کرد. در مرحله دوم این عملیات شبانه تیم های دایره آگاهی کلانتری مصلی دو عامل سرقت های سریالی وسایل خودرو در محدوده خیابان ۱۷ شهریور را در حال سرقت از خودرو های سواری پراید دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: یکی از این متهمان جوان ۳۵ ساله ای است که در یکی از شرکت های دولتی کار می کند و در اثر دوستی با فردی ناباب مرتکب سرقت های شبانه می شده است. همدست ۳۴ ساله او نیز هنگام دستگیری با تهدید چاقو قصد مقاومت در برابر پلیس را داشت که با اقدام ضربتی ماموران کلانتری مصلی زمین گیر شد. تاکنون پنج شاکی پرونده با حضور در کلانتری مصلی متهمان را شناسایی کرده و پیگیری به احتمال افزایش تعداد سرقت های انجام شده توسط این افراد ادامه دارد.

سرهنگ بوستانی ادامه داد: در مرحله پایانی این عملیات گسترده تیم های دایره آگاهی کلانتری سناباد پیگیری سرقت های سریالی و قطعات خودروهای سواری در محدوده خیابان دانشگاه و سناباد مشهد را در دستور کار خود قرار دادند. با انجام گشت های نامحسوس، یکی از عاملان این سرقت ها در خیابان دستغیب دستگیر شد. تاکنون سه شاکی پرونده با حضور در کلانتری سناباد شکایت خود از این متهم را پی گیری کرده اند و احتمال افزایش سرقت های انجام شده توسط این سارق شب رو نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: مالکان وسایل نقلیه باید مراقبت لازم در پیشگیری از وقوع سرقت وسایل خود که مهم ترین آن پارک وسیله نقلیه در محل های مطمئن و یا پارکینگ های مجاز و خودداری از قرار دادن کیف دستی و دیگر وسایل داخل خودرو است را مد نظر داشته باشند.

کدخبر: 73662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟