3 دزد خانه های ویلای ماسال بازداشت شدند + عکس

سرهنگ"فرهاد فلاح کریمی"در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: درپی افزایش سرقت منازل ویلائی در شهرستان ماسال ،پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ فلاح کریمی افزود: ماموران آگاهی دررسیدگی به پرونده ها به شخصی 34 ساله که در یکی از ویلاهای اطراف مقادیری وسایل منزل شبیه به وسایل سرقتی نگهداری می کرد مشکوک و پس از کسب مجوز قضائی و تفتیش محل سکونت وی اموالی که شبیه اموال مسروقه مالباختگان بود به همراه مقداری ماده روانگردان شیشه کشف وضبط. کردند.
فلاح کریمی تصریح کرد:در بازجوئی بعمل آمده از متهم مشخص شد که مواد مخدر مکشوفه متعلق به وی بوده و اموال مکشوفه را نیز از فردی 39 ساله اهل و ساکن ماسال خریداری کرده است.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی متهم دوم را نیز شناسائی ودستگیر کردند اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی بعمل آمده درنهایت متهمان به 12 فقره سرقت منزل اعتراف و اعلام داشتند که اموال مسروقه را به فردی 45 ساله در شهرستان ماسال می فروختند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری خریدار اموال مسروقه و معرفی متهمان به مراجع قضائی تاکید کرد:سارقان که همگی اعتیاد به مواد مخدر داشتند با سرقت اموال منازل ویلائی خالی از سکنه و فروش آنها به مالخر، هزینه تهیه مواد مخدر خود را تامین می کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان خواست: ضمن تجهیز منازل خود به تجهیزات ضد سرقت از قبیل نرده کشی درب وپنجره،نصب دوربین مداربسته،آژیرخطر و درب های ضد سرقت، از رها کردن منازل خود به مدت طولانی خودداری کنند.

کدخبر: 73654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟