آفتابه دزدهای رشت 2 برادر بودند + عکس

سرهنگ "رحیم شعبانی"در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و لوازم داخل خودرو ،تیمی از ماموران تجسس تشکیل و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ شعبانی افزود:ماموران با کار فنی و تخصصی دو سارق حرفه ای سابقه دار را در این خصوص شناسایی و سپس با اطمینان از دست داشتن این افراد در سرقت ها،آنها رادر منزلشان دستگیر کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازررسی از منزل متهمان 3 دستگاه دوچرخه - یک دستگاه ضبط خودرو - 4 حلقه لاستیک و رینگ- یک دستگاه باند خودرو- 1 عدد جک و زاپاس- یک عدد شیر آلات منزل- یک دستگاه کوشی هوشمند - یک عدد ساعت مچی زنانه - یک دستگاه تلویزیون 48 اینچ و همچنین 20 میلیون وجه نقد کشف کردند.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد:متهمان که دو برادر 31 و 25 ساله بودند در بازجویی های فنی ماموران به 14 فقره سرقت منزل؛ محتویات وقطعات خودرو و دوچرخه اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان به عموم شهروندان توصیه کرد که از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل خودداری و در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل منزل هستند،از پنهان نمودن آن بصورت یک جا خودداری و حتی الامکان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنند.



کدخبر: 73651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟