مرد زنش را بخشید و از خون 2 نوزادش گذشت + عکس

این زن که رضایت شوهرش را جلب کرده دیروز پای میز محاکمه ایستاد و با حکم 10 سال زندان روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از بیست و چهارم اسفند 92 به دنبال مرگ مشکوک یک نوزاد دو ماهه در دستور کار پلیس قرار گرفت. زن و مردی جوان پیکر بی جان نوزاد دوماهه شان به نام ابوالفضل را به بیمارستانی در حوالی میدان امام حسین منتقل کردند و مدعی شدند نوزاد دوماهه به خاطر پریدن شیر به گلویش خفه شده است. حرف های ضد و نقیض این زن و شوهر شک کادر پزشکی را برانگیخت و آنها با افسران کلانتری نامجو تماس گرفتند. زن جوان در بازجویی ها گفت: نوزادم در حال خوردن شیر بود که شیر به گلویش پرید و بی حال شد. همان موقع همسرم از محل کارش به خانه آمد و ما فرزندمان را به بیمارستان رساندیم.

وقتی پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کرد پرونده رنگ و بوی جنایی به خود گرفت و پلیس در بررسی های تکمیلی دریافت چهار ماه قبل نیز در آبان ماه سال 91 فرزند دو ساله این خانواده به طرز مشکوکی جان سپرده بود.

با افشای این ماجرا زن 26ساله به نام سپیده لب به اعتراف گشود و به قتل دو فرزندش اعتراف کرد.

در حالی که برای سپیده کیفرخواست صادر شده بود همسر وی اعلام گذشت کرد و گفت از همسرش هیچ شکایتی ندارد. به این ترتیب سپیده دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: با توجه به رضایت بدون قید و شرط پدر دو قربانی ،از جنبه عمومی جرم و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی برای سپیده تقاضای کیفر دارم.

سپس زن جوان پشت تریبون دفاع ایستاد و در حالی که اشک می ریخت به تشریح قتل فرزندانش پرداخت.

وی درباره قتل فرزند اولش گفت: سه سال بود که با همسرم ازدواج کرده بودم و با هم در شهرستان گرگان زندگی می کردیم اما به شیشه اعتیاد داشتم. فرزند اولم ابوالفضل یکساله بود که او را خفه کردم. شوهرم که راننده کامیون است از محل کار به خانه برگشته و در حال استراحت بود که پسرم شروع به گریه کرد. او ساکت نمی شد که کنترل اعصابم را از دست دادم و در توهم مصرف شیشه بالشتی را روی دهان او گذاشتم. چند دقیقه بعد پسرم ساکت شد و من متوجه شدم او جان سپرده است. به دروغ به همسرم گفتم شیر به گلوی پسرم پریده و خفه شده است.

وی ادامه داد: ما پسرم را به بیمارستان بردیم و پزشکان هم علت مرگ او را خفگی اعلام کردند. چون در آن زمان باردار بودم شوهرم مرا دلداری داد وما برای زندگی به تهران آمدیم.

وی درباره قتل دومین فرزندش گفت:بعد از به دنیا آمدن دومین فرزندم اسم او را هم ابوالفضل گذاشتم.ابوالفضل دو ماهه بود که شوهرم از کار بی کار شد. من شیشه مصرف می کردم و حال طبیعی نداشتم که فرزندم را به حمام بردم اما او در حمام مدام گریه می کرد. ابوالفضل چند بار در حمام از دستم سر خورد تا اینکه عصبانی شدم و او را به زمین کوبیدم اما دیگر صدای فرزندم در نیامد. من به شوهرم گفتم فرزندم هنگام خوردن شیر خفه شده است. به همین خاطر او را به بیمارستان رساندیم اما پزشکان به ما شک کردند.

این زن ادامه داد:شیشه از من قاتل ساخت و من از کشتن دو فرزندم پشیمانم . در مدتی که در زندان هستم به اندازه کافی تنبیه شده ام و حالا از هیات قضایی تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شود.من در زندان شیشه را ترک کرده ام و حالا می خواهم زندگی تازه ای را شروع کنم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی سپیده را به 10سال زندان محکوم کرد.

کدخبر: 73375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟