دردسر جنایی ارثیه مادربزرگ + عکس

متهم صبح امروز پای میز محاکمه ایستاد ولی خودش را بی گناه خواند.
به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از پنجم شهریور 93 به دنبال جدال خانوادگی و سنگ پرانی در یکی از خیابان های شهرری در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد در جریان این نزاع و سنگ پرانی چندین نفر زخمی شده و پسر 17ساله ای به نام مجید جان سپرده است. جنازه به پزشکی قانونی و مجروحان این درگیری به بیمارستان منتقل شدند.
در آن بین مادر قربانی برادر 43ساله اش به نام محمد را عامل قتل پسرش معرفی کرد. به این ترتیب محمد بازداشت شد و به درگیری با خواهرش بر سر ارثیه ناچیز مادری اعتراف کرد.
محمد در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد که خواهرش برای وی تقاضای قصاص را مطرح کرد.
این زن در حالی که اشک می ریخت با اشاره به برادرش گفت: این مرد بی رحمانه و مقابل چشمان من پسرم را کشت. پسرم در آغوش من جان سپرد و لحظه ای صحنه مرگ پسرم از مقابل چشمانم کنار نمی رود. من به هیچ قیمتی از خون پسرم که نان آور خانه ام بود گذشت نمی کنم.
سپس محمد در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات درگیری گفت: مادرم زندگی فقیرانه ای داشت. او در زمان حیاتش وصیت کرده بود بعد از مرگش اسباب و اثاثیه خانه اش را وقف کنیم. بعد از فوت مادرم به خانه او رفتم تا به وصیتش عمل کنم اما خواهرم مانع شد. او می گفت فرش های کهنه را خودش به مادرم بخشیده و حالا فرش ها متعلق به اوست. درگیری ما از انجا شروع شد و شب خواهرم و شوهرش و پسرهایش مقابل خانه مان امدند و شیشه های خانه را شکستند. من از سر و صدا بیرون رفتم و دیدم عده زیادی مقابل در خانه مان به تماشا ایستاده اند. خواهرزاده ام مجید و با برادرم گلاویز بودند و تعداد زیادی به سمت یکدیگر سنگ پرتاب می کردند. من هم به طرفین دعوا سنگ پرتاب کردم اما سنگ با سر مجید برخورد نکرد. من قاتل خواهرزاده ام نیستم. سپس سه شاهد ماجرا یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند و به تشریح آنچه دیده بودند پرداختند. زن جوان گفت: وقتی دعوا شروع شد مجید را دیدم که با یک مرد جوان گلاویز بود و افراد زیادی به سمت هم چوب و سنگ پرتاب می کردند. حتی یکی از سنگها به پایم برخورد کرد. اما من ندیدم چه کسی با سنگ به سر پسر نوجوان زد.
شاهد دیگر گفت: در آن درگیری دیدم که لباس های مجید و دایی اش به خاطر اصابت سنگ به سرشان خونی بود. من سنگ را دست محمد دیدم اما ندیدم سنگ را به کدام سمت پرتاب کرد.
سومین شاهد نیز گفت: وقتی سنگ به سر پسر نوجوان برخورد کرد و او مقابل چشمان ما جان سپرد مادر مجید به صورت برادرش سیلی زد و گفت او با سنگ به سر پسرش زده است.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

کدخبر: 73280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟