سرقت خودرو در شمال تهران با ساطور/ دستگیری دزد حرفه‌ای با شلیک 8 تیر پلیس

ساعت 04:00 بامداد 20 فروردین ماه ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری 103 گاندی متوجه تردد مشکوک یک دستگاه خودرو وانت مزدا شدند که از طریق مرکز پیام نسبت به استعلام خودرو اقدام و مشخص گردید خودرو سرقتی است.
در ادامه به راننده دستور ایست صادر شد اما متهم توجهی نکرده و متواری شد که ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر هوایی و در پی آن 5تیر به سمت لاستیک خودرو نموده و در نهایت در اتوبان رسالت به دلیل پنچر شدن لاستیک خودرو متوقف شد.
با توقف خودرو متهم پیاده اقدام به فرار کرد که مجددا با وجود دستور ایست و شلیک یک تیر هوایی باز هم توجهی نکرده و یک تیر به سمت وی شلیک شد که با اصابت به پای راست سارق متوقف و دستگیر شد.
متهم به هویت "آرمان"22 ساله به بیمارستان جهت مداوا اعزام شد و مورد درمان قرار گرفت .
سرگرد محمد افشاری رئیس کلانتری 103 گاندی درباره این خبر به خبرنگاران گفت :در بازرسی خودرو یک عدد شاه کلید و تعداد 2عدد آچار چرخ های مختلف و یک قبضه سلاح سرد ساطور کشف گردید .
رئیس کلانتری 103 گاندی خاطر نشان کرد:در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای خودرو در شمال پایتخت است که پرونده مقدماتی تشکیل و پس از ارجاع به مرجع قضایی جهت تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایم متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: 73198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟