جزئیات کلاهبرداری ۹ میلیاردی در البرز

سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست خبری که پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: با مراجعه شخصی به پلیس آگاهی استان و اعلام شکایت مبنی بر فروش مال غیر که یک آپارتمان ۹۰ متری در شهرک بنفشه بود موضوع در دستور کار پلیس البرز قرار گرفت. با اعلام شکایت همزمان حدود ۱۰۰ نفر دیگر در خصوص همین پرونده با هماهنگی دستگاه قضا، تیم ویژه ای مسئول پیگیری این موضوع شد.

سردار کامرانی صالح افزود: در تحقیقات مقدماتی معلوم شد که متهم یک کلاهبردار حرفه ای است که همه آثار جرم خود را از بین برده و به مکان نامعلومی گریخته است.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: با تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس رد یکی از افرادی که با متهم ارتباط داشت و در انجام اقدامات مجرمانه به وی کمک می کرد پیدا شد که با شگردهای پلیسی و در یک قرار سوری فرد مذکور دستگیر شد. پس از انجام بازجویی از همدست متهم، محل اختفاء کلاهبردار فراری در شهرستان بهشهر مازندران شناسایی و با هماهنگی های صورت گرفته شب هنگام در حالی که متهم در یک ویلای دورافتاده مخفی شده بود دستگیر شد. طی بازجویی های صورت گرفته از متهم وی اقرار کرد که با اقدامات غیرقانونی و دستکاری مبایعه نامه ها، تعداد ۲۴ واحد آپارتمان را به ۱۰۰ نفر فروخته است و از این راه مبلغ ۹ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: متهم با قبول اتهامات وارده و حکم مقام قضایی روانه زندان شد.

کدخبر: 72954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟