زندان پایان کار باند 6 نفره سارقان احشام در "سیاهکل"

"سرهنگ مجید نیکوئی" فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام با شیوه و شگردهای مشابه در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

"سرهنگ نیکوئی" افزود: ماموران با بررسی تخصصی و فنی به سرنخ‌ هایی از سارقان دست یافتند و یکی از سارقان را که فردی سابقه دار بود شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی فنی پلیس به 3 فقره سرقت احشام با همدستی 4 نفر دیگر اعتراف که آنها نیز در طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده جملگی به سرقت احشام اعتراف کردند.

وی از دستگیری یک مالخر در این رابطه خبر داد وتصریح کرد: در بازرسی از منزل مالخر تعداد 2 راس گوساله مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل گردید .

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل درپایان بااشاره به اینکه متمهان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند بیان داشت، عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس زمینه‌ساز بروز سرقت‌ها می‌باشد که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند.

کدخبر: 72765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟