ماجرای پایان خدمت های 20 میلیون تومانی در سیرجان

سرهنگ "اکبر ادبی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:در پی گزارش شهروندی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی به بهانه تحویل کارت پایان خدمت از وی مبلغ 200میلیون ریال وجه نقد را دریافت کرده و متواری شده است ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل پرونده به بررسی و تحقیقات انتظامی موضوع پرداختند .

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند مخفیگاه فرد مورد نظر را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند .

"ادبی " بیان داشت: در بازجویی های به عمل آمده، متهم در ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری شد اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و با معرفی همدستانش راز این کلاهبرداری را برملا کرد .

وی با اشاره به ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی همدستان کلاهبردار دستگیر شده، گفت: سه مجرم دیگر که در ارتکاب این کلاهبرداری بیست میلیون تومانی دست داشتند نیز در یک عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان سیرجان در پایان با بیان اینکه پرونده به همراه متهمان به مرجع قضایی ارسال شد خاطر نشان کرد: افراد کلاهبردار معمولا شیک پوش،حراف و ولخرج هستند وبا دادن وعده ازدواج ،تامین شغل،حل مشکلات،دادن گذرنامه و گواهینامه و ... قصد کلاهبرداری را دارند که شهروندان باید با هوشیاری پس از اطمینان از نیت پلید طرف مقابل مراتب را سریع به مراکز 110 پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 72437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟