ضرب و شتم پیرزن در خانه روستایی

سرهنگ "محمد معصومی" فرمانده انتظامی شهرستان" تویسرکان" گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف خانمی مسن در روستای "کرزان" شهرستان تویسرکان، ماموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل وقوع جرم حاضر شده و پس از بررسی های دقیق مشخص شد سارق با صورت پوشیده وارد خانه این زن شده است .

وی در ادامه داد: از آنجایی که خانم مسن به تنهایی زندگی می کرد، سارق از این فرصت استفاده کرده و به قصد سرقت وارد و اقدام به ضرب و شتم وی و قصد سرقت طلاجات را داشته که موفق به پیدا کردن آنها نمی شودو با حضور یکی از فرزندان پیرزن، سارق با سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه از منزل متواری می شود.

سرهنگ معصومی گفت: با توجه به شدت جراحات وارده به پیرزن، وی به بیمارستان منتقل و پیگیری امور به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار می گیرد و در نهایت با یک سری کار اطلاعاتی و پلیسی متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

این مقام مسئول افزود:متهم در ابتدای امر منکر هرگونه سرقت شده بود که در نهایت با ارائه مدارک و مستندات از طرف پلیس و شناسایی متهم از طرف شاکی، لب به اعتراف گشود و گفت:که با همدستی یکی از پسران پیرزن اقدام به برنامه ریزی جهت سرقت کرده است .

سرهنگ معصومی گفت:پلیس نیز فرزند پیرزن را دستگیر و بعد از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

کدخبر: 72435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟