مرگ پسر تنها در هاله‌ای از ابهام

ساعت 22 جمعه 14 اسفند ماه امسال ماموران کلانتری 163 ولنجک در جریان مرگ مرموز پسر جوانی در خانه‌اش قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات بیشتر در صحنه جرم حاضر شدند.

پسر جوان که میلاد 22 ساله است در سالن پذیرایی خانه‌اش به کام مرگ فرو رفته بود و این در حالی بود که هیچ آثاری از قتل روی جسد وی نبود. در این مرحله با توجه به مرموز بودن مرگ پسر تنها، تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی به خانه میلاد در منطقه چیذر مراجعه کردند.

کارآگاهان در ابتدای تحقیقات به سراغ مادر جوان که ماجرای مرگ پسرش را به ماموران گزارش کرده بود رفتند. وی به ماموران گفت: چندی پیش پسرم تصمیم به زندگی مجردی گرفت و چند ماهی بود که در این خانه به تنهایی زندگی می‌کرد اما 2 روز بود هر چه به موبایل میلاد زنگ می‌زدم بی پاسخ بود تا اینکه به خانه‌اش آمدم و به کمک همسایه‌ها موفق به باز کردن در خانه شدیم و که با جسد پسرم در وسط اتاق پذیرایی روبرو شدم.

تیم پزشکی قانونی در محل پس از اقدامات پزشکی زمان مرگ پسر جوان را پنج روز اعلام کردند که در این مرحله بازپرس جنایی دستور داد تا جسد برای تحقیقات بیشتر و علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شود.

بنا به این گزارش تحقیقات پلیسی برای افشای راز مرگ این پسر جوان ادامه دارد.

کدخبر: 41807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟