فرار قاتل از صحنه شلیک به هم پاتوقی

7 عصر پنج شنبه 13 اسفند ماه سال جاری ماموران کلانتری 113 بازار در جریان تیراندازی مرگباری در خانه قدیمی مردان افیونی قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی های بیشتر در قتلگاه مرد جوان حاضر شدند.

تیم پلیسی با حضور در در طبقه دوم ساختمان قدیمی در خیابان مصطفی خمینی با جسد علی اصغر 40 ساله روبرو شدند که همین صحنه کافی بود تا تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که قربانی جنایت از ناحیه کمر هدف گلوله قرار گرفته و به خاطر خونریزی داخلی تسلیم مرگ شده است.

همسایه ها هم ادعا کردند محل جنایت خانه دوست افیونی علی اصغر است که پس از جنایت از خانه فرار کرده است.

برادر مقتول به ماموران گفت: حدود یک سال است که برادر به خاطر اعتیادش خانه را ترک کرده و از او خبری نداشتیم تا اینکه یکی از همسایه که مرا می شناخت با من تماس گرفت و از ماجرای مرگ برادرم خبر داد.

یکی از همسایه ها که شاهد فرار قاتل بوده به ماموران گفت: من دیدم که قاتل در حال فرار با چند تن از هم پاتوقی هایشان درگیر شد و توانست از دست آنها نیز فرار کند و زمانیکه خودم را به بالای سر علی اصغر رساندم زنده بود و می گفت به من تیراندازی کردند و من نیز خیلی زود پلیس را با خبر کردم.

بنا به این گزارش، بازپرس مرادی باتوجه به فرار هم پاتوقی قربانی جنایت دستور دستگیری وی را اعلام کرد تا راز گلوله مرگبار فاش شود.

کدخبر: 41802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟