به گزارش رکنا ، زمستان سال 90 پرویز 34 ساله در خانه اش کشته شد. شواهد نشان می داد در خانه این مرد بزم شبانه بر پا بود که وی بر اثر اصابت ضربه چاقو به دستش به کام مرگ فرو رفته است. در بررسی ها مشخص شد در درگیری چند مرد معتاد در بزم شبانه ،پرویز 34ساله مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت عامل جنایت به نام اسماعیل به مکان نامعلومی گریخته است. تلاش برای ردیابی عامل جنایت آغاز شده بود که این مرد 50 ساله شش ماه بعد بازداشت شد و در شعبه 71داگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و چند نفر دوستانم در خانه پرویز میهمان بودیم. ما در حال مصرف مواد مخدر بودیم که پرویز به یکی از دوستانم اشاره کرد و گفت او به همسرش نظر داشته است. این صحبت باعث شد تا میهمانی به هم بریزد و آنها با هم درگیر شوند. من برای میانجگری وارد دعوا شدم و در آن درگیری ناخواسته چاقو به دست پرویز اصابت کرد. من از پرویز خواستم به بیمارستان برود اما مخالفت کرد. او دوباره مشغول مصرف مواد شد و صبح وقتی بیدار شدیم متوجه شدیم پرویز جان سپرده است.
در پایان ان جلسه هیات قضایی توجه به نظر پزشکی قانونی که علت مرگ را خونریزی 8 ساعته از دست قربانی اعلام کرده بود اسماعیل را از اتهام قتل عمد تبرئه و به جرم قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم شد.
با گذشت شش سال از این ماجرا اسماعیل نتوانست دیه را پرداخت کند و درخواست اعسار و ناتوانی از پرداخت دیه را مطرح کرد .
اسماعیل روزسه شنبه 23 شهریور در دادگاه به پای پدر پیر قربانی افتاده بود و گفت: من پولی برای پرداخت دیه ندارم و کسی را هم ندارم که به من کمک کند. من از پدر پرویز تقاضا دارم با دریافت دیه به صورت قسطی موافقت کند.
پدر قربانی گفت: با دریافت دیه 60 میلیون تومانی به صورت قسطی موافقت می کنم و دیه 250 میلیونی را نمی خواهم. این پیرمرد در پایان جلسه و هنگام ترک دادگاه پولی را نیز به متهم پرداخت تا وی بتواند در این مدت زندگی بهتری داشته باشد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟