اعدام برای تازه دامادی که همسر و باجناقش را در خلوتگاه دیده بود + عکس

به گزارش رکنا ، رسیدگی به این پرونده از اواسط بهمن سال 93 به‌ دنبال پیدا شدن بقایای جنازه یک مرد که از سوی حیوانات از زیر خاک بیرون کشیده و قسمت‌هایی از آن خورده شده بود در دستور کار پلیس فشافویه قرار گرفت. شواهد نشان می‌داد قربانی با شلیک چندین گلوله کشته و در زیر خاک دفن شده است. جنازه با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی فرستاده وتلاش برای افشای هویت وی آغاز شد.
در بررسی‌ها روشن شد این مرد عزت الله 40 ساله نام دارد که از دو روز قبل ناپدید شده بود. پلیس وقتی به پرس و جو از خانواده عزت‌الله پرداخت دریافت این مرد آخرین بار همراه باجناق 22 ساله‌اش رضا از خانه بیرون رفت و دیگر باز نگشته و رضا که فقط هفت ماه از ازدواجش گذشته بود، به قتل باجناقش اعتراف کرد .
در حالی که کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی سلامت روانی رضا را تایید کرده بود وی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در آن جلسه رضا گفت: به رفت و‌آمدهای زیاد همسرم به خانه خواهرش مشکوک شده بودم و گمان می کردم باجناقم با او در ارتباط است. یک روز همسرم را تعقیب کردم و فهمیدم به خانه خواهرش رفته است. وقتی من هم به آنجا رفتم و باجناق و همسرم روبه رو شدم گمان کردم فکری که در ذهن داشتم حقیقت داشته است. چون می دانستم دایی ام اسلحه کلاشنیکف در خانه اش دارد.
باجناقم را به بهانه پیدا کردن گنج به جاده لوله گاز در حاشیه فشافویه کشاندم و او را به رگبار بستم.
همانجا جنازه را در گودالی دفن کردم اما واقعا قصد کشتن باجناقم را نداشتم و حالا می گویم او بی گناه کشته شد.
بنا به این گزارش، هیات قضایی پس از بررسی پروند این مرد وبا توجه به درخواست اولیای دم، وی را به قصاص نفس- اعدام - محکوم کردند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟