جزئیات مرگ آتشین مردی در دفتر کارش

به گزارش رکنا، ساعت 6 عصر 19 مرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری تهرانسر همراه تیمی از ماموران آتش نشانی برای خاموش کردن آتش سوزی خانه ای به سمت شهرک آزادی حرکت کردند و زمانیکه پای در این خانه گذاشتند آتش به کمک همسایه ها خاموش شده بود اما با2 مرد جوان که دچار سوختگی شده بودند روبرو شدند و در همان ابتدا این 2 برادر به بیمارستان مطهری انتقال داده شدند.
برادر بزرگتر که دچار سوختگی زیادی شده بود پس از 15 روز تحمل سوختگی 75 درصدی نوع سوم در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و مسئولان بیمارستان با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل تیمی از ماموران تشخیص هویت و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی برای تحقیقات پلیسی در محل حاضر شدند.
ماموران در این مرحله پی بردند که آتش سوزی زمانی صورت گرفته که برادر دوم برای آتش زدن پوکه های ژله ای در دفتر برادر بزرگتر به آنجا رفته بود و این حادثه برادر بزرگ را به کام مرگ کشانده است.
در این مرحله برادر دوم خانواده برای تحقیقات پلیسی تحت عنوان مظنون بازداشت شد.
خبرنگار رکنا در این مرحله برای افشای راز این آتش سوزی مرگباری که در رسانه ادعا شده بود برادر دوم خانواده از عمد دست به این آتش سوزی زده تحقیقات میدانی خود را آغاز کرد.
با گذشت 3 روز از بازداشت برادر دوم خانواده تحقیقات خبرنگار رکنا نشان داد که برادر بازداشت شده روز حادثه قصد داشته یک سری پوکه های ژلاتینی را که تاریخ مصرفشان گذشته بود آتش بزند اما برادر بزرگتر مخالف این کار بوده تا اینکه تصمیم به امحای آنها گرفته می شود.
اختلاف آنها از این قرار بوده که برادر بزرگ با توجه به نا مرغوب بودن پوکه ها قصد مرجوع کردن به فروشنده را داشته اما برادر دوم که اطمینان داشت فروشنده آنها را به شخص دیگری میفروشد,پس تصمیم به نابودی پوکه ها میگیرد
زمان آتش زدن پوکه ها برادر کوچکتر خانواده نیز در دفتر کار برادر بزرگ حضور داشته که برادر دوم در راهروی 3متری دفتر کار ابتدا روی پوکه های ژلاتینی مقداری بنزین می ریزد و سپس با فندک اقدام به آتش زدن پوکه ها می کند.
با گذشت 2 دقیقه برادر دوم وقتی دید آتش در حال خاموش شدن است با اطمینان از این موضوع محل را ترک کرد اما دقایقی بعد این حادثه مرگبار رقم خورد.
در این ماجرا مشخص شد که برادر بزرگ خانواده پس از رفتن برادرش وقتی قصد خارج شدن از راهرو را داشته,به خاطر بنزین های روی زمین لیز خورده و روی زمین می افتد که همین باعث می شود تا بخشی از بدن وی بسوزد که در ادامه برادر کوچک خانواده با دیدن این صحنه وارد عمل شده و برادرش را از میان شعله های آتش بیرون کشیده و خود نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی می شود.
بنا به این گزارش، برادر دوم به عنوان مظنون در بازداشت است تا تحقیقات پرونده تکمیل شود.
رکنا با توجه به انتشار خبر نخست این حادثه که در آن فرضیه های اثبات نشده را به انتشار رسانده بود از این خانواده پوزش می خواهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

«دزد حرفه ای» هنگام فرار با شلیک پلیس از پای در آمد

داخل پراید و به زور عروسم کرد

پسر بچه 10 ساله به قَتل غیر عمد یک کودک محکوم شد+عکس

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران

کدخبر: 224259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟