کلاهبرداری 400 میلیونی با سهل انگاری مالباختگان

سرهنگ" حسین نیک فرد" در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی در پی دریافت شکایت های مردمی مبنی بر کلاهبرداری فردی از سالخوردگان و افراد مسن در جلوی دستگاه های خود پرداز بانکها، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی این کلاهبردار را در جلوی یک دستگاه خودپرداز شناسایی کرده و وی را دستگیر کردند، افزود: متهم 40 ساله در تحقیقات پلیس به 4 فقره کلاهبرداری در این شهرستان از افراد سالخورده و افراد مسن اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اعلام اینکه متهم فقط از یک خانم سالخورده 400 میلیون ریال کلاهبرداری کرده، اظهار داشت: تحقیقات پلیس به منظور کشف کلاهبرداری های احتمالی دیگر ادامه دارد.
سرهنگ نیک فرد با توجه به اهمیت موضوع به کلیه دریافت کنندگان خدمات از باجه های خودپرداز بانک ها به خصوص به افراد سالمند و کسانی که از نعمت سواد بی بهره یا کم بهره اند، گفت: به سادگی به افرادی که در جلوی خود پرداز ها حضور دارند اعتماد نکنند و حتما برای اخذ وجوه خود از خود پرداز هااز خانواده و خویشاوندان مورد وثوق خویش کمک بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

«دزد حرفه ای» هنگام فرار با شلیک پلیس از پای در آمد

داخل پراید و به زور عروسم کرد

پسر بچه 10 ساله به قَتل غیر عمد یک کودک محکوم شد+عکس

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران

کدخبر: 224229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟