معمای رها شدن جسد یک زن در جاده خاکی روستا + عکس

هفته گذشته یکی از اهالی روستا اطراف شهرستان فومن هنگام عبور ازجاده خاکی با جسد زن ناشناس روبه‌روشد و بلافاصله موضوع را به پلیس 110خبرداد. دقایقی بعد نیزمأموران پاسگاه خود را به محل وقوع حادثه رسانده و با اعلام موضوع به بازپرس و تیم جنایی تحقیقات مقدماتی دراین باره کلید خورد. شواهد نشان می‌داد زن میانسال که شلوار جین آبی و تی‌شرت خاکستری بر تن داشت درمحل دیگری با چاقو به قتل رسیده و جسدش پس ازانتقال به جاده روستایی درآنجا رها شده است. سرهنگ«محمدرضا جعفری خیرخواه» معاون اجتماعی پلیس گیلان در این باره گفت:جسد پس از بررسی‌های مقدماتی با دستوربازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد. وی با اشاره به اینکه پس از دو روز تحقیقات، هویت مقتول مشخص شد، بیان داشت: این زن سابقه دار اهل و ساکن رشت بوده که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشته است.
به گفته وی، تحقیقات پلیس جنایی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا عاملان جنایت ادامه داشته و به محض کشف پرونده، اطلاع‌رسانی رسمی از سوی پلیس صورت خواهد گرفت.
معاون اجتماعی پلیس گیلان با انتقاد از برخی پایگاه‌های خبری که عجله و شتابزدگی را در این ماجرا چاشنی کار خود قرار داده‌اند، گفت: عجله و شتابزدگی در انتشار خبر سبب دامن زدن به شایعات شده و عامل اختلال در کار پلیس می‌شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟