وعده میلیاردی تاجر آهن برای فرار از چنگ آدم‌ربایان

آخرین روزهای بهمن ماه امسال مرد جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای فرار از دست آدم ربایان میلیاردی خبر داد.

این مرد که 35 سال دارد در شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 پیش روی بازپرس سهرابی گفت: تاجر آهن هستم و چند روز پیش مردی با مراجعه به دفترم ادعا کرد که قصد فروش بار زیادی آهن به قیمت مناسب دارد به همین خاطر از من خواست تا برای مشاهده بار آهن به کارخانه‌اش بروم.

وی افزود: روز قرار ملاقات یک جوان به عنوان راننده وی به دنبالم آمد و با هم به سمت کارخانه مرد آهن فروش حرکت کردیم که پس از رسیدن به کارخانه مرد جوان با یک سوله قدیمی روبرو شدم.

رفتارها غیر عادی بود زمانی‌که از آنها ماجرا را پیگیر شدم ادعا کردند که این سوله انبارشان است، وقتی وارد کارخانه شدم مرد غریبه مرا به باد کتک گرفت و خواست یک میلیارد به حسابشان واریز کنم تا مرا رها کند.

این تاجر جوان ادامه داد: هر چه گفتم که حسابم خالی است و یک میلیارد تومان ندارم باور نمی‌کرد تا اینکه خواست با برادرم تماس بگیرم و از او بخواهم تا پول را به حسابم واریز کند.

وی ادامه داد: ترسیده بودم و مجبور شدم با برادرم تماس بگیرم و ادعا کردم که قصد خرید بار آهن دارم و نیاز به یک میلیارد دارم که او نیز فرصت خواست اما بعد از چند ساعتی برادرم گفت که این پول را ندارد.

هیچ راهی برای رهایی نداشتم تا اینکه به آنها پیشنهاد دادم مرا آزاد کنند تا خودم پول را برایشان تهیه کنم که پذیرفتند. آدم‌رباها با تهدید خانواده‌ام به کشتن‌شان در صورت مراجعه به پلیس و فرار، مرا آزاد کردند.

با این ادعاها تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده برای ردیابی آدم‌ربایان میلیاردی وارد عمل شدند و خیلی زود توانستند با اقدامات فنی یکی از آدم‌رباها را دستگیر کنند.

این مرد در اعترافاتش گفت: من در این آدم‌ربایی نقشی نداشتم و همه ماجرا از سوی جوانی به نام مهرداد طراحی شده و خودش این نقشه را به اجرا رسانده است و من فقط از این ماجرا با اطلاع بودم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری مهرداد که عامل اصلی این آدم‌ربایی میلیاردی از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 21658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟