کرکری اوباش مست در یک حمله مسلحانه به کارگاه طلاسازی+ عکس

ساعت 10:40 نهم دیماه امسال ، ماجرای سرقت مسلحانه ای در خیابان وحدت اسلامی به کلانتری 113 بازار امخابره شد .

با حضورمأموران در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که 4 تبهکار موتور سواربا تهدید چاقو و شلیکه خونین از کلت کمری ، اقدام به سرقت 5/4 کیلوگرم طلا و جواهرات کرده اند .

وقتی ردیابی عاملان این سرقت مسلحانه با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران ، در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت 3طعمه مردان مسلح ادعا کردند که ساعت 09:30 صبح با دو کیف دستی حاوی 5/4 کیلوگرم طلا و سوار بر دو از کارگاه طلاسازی خارج شده اند که چند کوچه پائین تر از محل کارگاه 4 جوان با دو موتور پالس و طرح هوندا 125 مشکی ، به سمت آنها حمله ور و در داخل یک کوچه بن بست با آنها درگیر و در حالیکه یکی از آنها رااز ناحیه زانوی پای راست هدف قرار داده بودند به سرقت دو کیف پر از طلا کرده و از متواری شد ه اند .

مرد زخمی به کارآگاهان گفت : " ابتدای کوچه جورابچیان ، ناگهان دزدان با تهدید کلت و قمه ، ما را تهدید کردند که در صورت توقف نکردن ما را با گلوله خواهند زد ؛ ما برای فرار به داخل یک کوچه رفتیم اما کوچه بن بست بود در داخل کوچه دزدان با ما درگیر شدند ؛ یکی از آنها که یک کلت کمری در اختیار داشت ، گلوله ای را به سمت من شلیک کرد که از ناحیه پای راست و زیر زانو هدف گلوله قرار گرفتم ؛ همزمان ، یکی دیگر از دزدان که یک قمه در دست داشت ، همکارم را از ناحیه سر مورد اصابت ضربات قمه قرار داد که باعث خونریزی شدید وی شد

با توجه به شیوه و شگرد دزدان مسلح ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که کارگاه طلافروشی با روش "زاغ زنی" شناسایی شده و دزدان با اطمینان از همراه بودن طلا نزد 3 طعمه شان اقدام به سرقت مسلحانه کرده اند.

با همین فرضیه بود که دوربین ها مداربسته در محدوده کارگاه طلافروشی بازبینی شدند و سرانجام چهار مجرم سابقه که بارها بخاطر سرقت ، زورگیری ، سرقت خانه ، شرب خمر و نگهداری مشروبات الکی ، تخریب اموال و به زندان افتاده بودند شناسایی شدند.

کارآگاهان مخفیگاه این 4 تبهکار در محدوده پاسگاه نعمت آباد و عبدل آباد را شناسایی کردن اما در تحقیقات نامحسوس پلیسی مشخص شد که هر چهار جوان پس از سرقت طلایی ، از تهران متواری شده اند .

تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه این دزدان مسلح در شمال کشور در دستور کار قرار داشت تا اینکه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که هر چهار فراری به تازگی به تهران بازگشته اما مخفیگاه های خود را تغییر داده اند .

آخرین مخفیگاه های "شهرام" (24 ساله) ، "داریوش" (27 ساله) ، "یاسر" (25 ساله ) و "علیرضا" ( 25 ساله ) در مناطق عبدل آباد ، مرتضی گرد و نعمت آباد شناسایی شدند و همگی شان ساعت 6 صبح یکشنبه دوم بهمن ماه در حالیکه پلیس برای جلوگیری از فرارشان به شلیک های هوایی پرداخته بود دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک سلاح کمری وقمه به دست آمد

پلیس در بازجویی از این دزدان دیگر همدستشان به نام "حسین . ن" ( 26 ساله ) را که سلاح کمری را تهیه کرده بود شناسایی و ساعتی بعد او را در منطقه پونک به دام انداختند و مشخص شد که وی روز سرقت با یک خودروی سواری در چند خیابان پائین تر از محل سرقت اقدام به سوار کردن ترک نشنیان دو موتور استفاده شده در سرقت ها و همچنین طلا و جواهرات سرقتی کرده است .

این دزدان مسلح در اعترافات خود گفتند که به هیچ عنوان با انگیزه ی نیاز مالی اقدام به انجام سرقت مسلحانه نکرده و تنها در یک میهمانی با مصرف مشروبات الکلی تصمیم به انجام سرقت گرفته و انگیزه واقعی شان از انجام سرقت ب مسلحانه "بزرگ نمایی نزد سایر شرور" بود.

این دزدان سرخوش در همان اظهارات اولیه عنوان داشته اند که سهم پول بدست آمده از محل سرقت هر کدام نزدیک به 50 میلیون تومان را درخرید لباس و کفش مارک دار ، سفر به شمال کشور و پول تو جیبی دوستان استفاده کرده اند .

کدخبر: 21470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟