دزدی‌ زنی از آپارتمان‌های مسکن‌مهر کوهدشت

زن جوان در طول روز به بهانه اجاره به واحدهای مسکن‌مهر مراجعه و ساعت خالی بودن واحدها را شناسایی می‌کرد. وی سپس با استفاده از شاه کلیدی که در اختیار داشت؛ در خانه را باز کرده و اموال مسروقه را بار وانت می‌کرد. رانندگان وانت هم بی‌خبر از ماجرای سرقت، گمان می‌کردند زن در حال جابجایی خانه‌اش است.

این‌ها را سیدحسین سیدحقیقی فرمانده پلیس کرج درباره منشا سرقت‌هایی می‌گفت که به شکلی مشابه از آپارتمان‌های مسکن مهر ماهدشت کرج، صورت گرفته بود. پیگیری این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفته بود.

وی افزود: با بررسی شیوه سرقت‌ها و زمان وقوع آنها و همچنین تحقیقات میدانی، مشخص شد که سرقت‌ها همه از سوی یک نفر انجام گرفته است.

این مقام پلیسی اظهار داشت: برای شناسایی و دستگیری سارق، اطراف آپارتمان‌های مسکن مهر و محدوده آن به صورت شبانه روزی تحت کنترل نامحسوس مأموران گشت کلانتری قرار گرفت تا اینکه پس از مدتی مأموران به زن جوانی که چند روز پیاپی به صورت مشکوک در حال رفت و آمد در مجتمع مسکونی بود ظنین شدند.

به‌گفته وی، مأموران حرکات و رفتار آن زن جوان را تحت نظر دائمی گرفتند. هنگامی که وی به یکی از واحدهای مجتمع مراجعه کرد و با دسته کلیدش سرگرم باز کردن در آپارتمان بود، مأموران در یک با اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده پلیس کرج اظهار داشت: متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر هر گونه سرقتی بود اما در مواجهه با صاحب آپارتمانی که قصد سرقت از آنجا را داشت، به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ سیدحقیقی به شهروندان هشدار داد: از ورود افراد ناشناس که به بهانه خرید یا اجاره خانه، بدون هماهنگی بنگاه مراجعه می‌کنند، جلوگیری کنند و حتی مشتری‌ای که قبلاً به همراه یکی از کارکنان آژانس املاک مراجعه کرده، مراجعه مجدد وی بازهم باید با هماهنگی دوباره آژانس و حضور یکی از کارکنان آن صورت پذیرد.

فرمانده پلیس کرج در خاتمه گفت: متهم به سرقت از پنج خانه با همین شیوه اعتراف کرده است.

کدخبر: 21112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟