اعتراف ناموسی به همدستی با یک قاتل + عکس

به گزارش رکنا ، روز 10 فروردین ماه سال 93 ماموران پلیس آگاهی نهاوند در جریان یک درگیری مرگباری قرار گرفتند و مشخص شد که جوان 25 ساله به نام فردین در حمله 2 جوان به نام های علی و عباس هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به کام مرگ فرو رفته است.
کارآگاهان دراین مرحله موفق شدند خیلی زود عباس را در مخفیگاهش دستگیر کنند و وی در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که عامل اصلی این جنایت علی است.
تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران شهر نهاوند با گذشت 2 سال از این جنایت پی بردند که علی پس از جنایت به تهران آمده و زندگی جدیدی را آغاز کرده است.
همین کافی بود تا روز 10 شهریور ماه سال جاری پرونده به نیابت قضایت از شهر نهاوند به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شود و بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران با شناسایی مخفیگاه این قاتل فراری برای دستگیری وی وارد عمل شوند.
ماموران پلیس آگاهی تهران در این مرحله با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه این قاتل فراری را که در یک رستوران در منطقه کن است شناسایی کنند.
علی عصر روز 10 شهریور ما در حالیکه در پیک موتوری رستوران مشغول به کار بود متوجه حضور ماموران شد و سوار بر موتورش پا به فرار گذاشت.
همین کافی بود تا تعقیب و گریزپلیسی آغاز شود و ماموران پس شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری علی شدند.
علی پس از دستگیری به ماموران گفت: عباس قاتل این پرونده است و من بی گناهم.
وی افزود: اوایل سال 93 عباس به سراغم آمد و ادعا کرد که با فردین درگیر شده و از من خواست تا برای انتقام گیری همراهش بروم.
این جوان ادامه داد: ابتدا مخالفت کردم اما وقتی دیدم درگیری آنها ناموسی است تصمیم گرفتم به سراغ فردین بروم و او را به بهانه تفریح به باغ یکی از بستگان عباس کشاندم.
علی ادامه داد: روز حادثه سوار همراه عباس به سراغ فردین رفتیم و او را سرکوچه محل زندگی شان مشاهده کردیم و فردین با سوار شدن بر موتورمان با هم به سمت با رفتیم.
عباس کفته بود که فقط قصد ترساندن فردین را دارد و اما وقتی فردین از موتور پیاده شد عباس با چاقویی که همراهش بود به سمت فردین حمله کرد و او را هدف ضربات چاقویش قرار داد.
وی گفت: ترسیده بودم و با پای پیاده از محل فرار کردم و به تهران آمدم و از همان زمان به عنوان کارگر ساده در تهران مشغول به کار شدم.
سرهنگ کارآگاه حمـید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به وقوع جنایت در شهرستان نهاوند ، متهم دستگیر شده ضمن انجام هماهنگی با مقام محترم قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نهاوند قرار گرفت و به محل ارتکاب جنایت ( شهرستان نهاوند ) منتقل گردید .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟