حمله وحشیانه  و مرگبار 6 نوجوان به دو مرد

6 نوجوان به ظن قتل مرد لهستانی توسط پلیس در هارلو، انگلیس بازداشت شدند. قربانیان بیرون از یک فست فود مورد هجوم وحشیانه این گروه از نوجوانان قرار گرفتند.

به رغم انتقال این دو مرد به بیمارستان یکی از قربانیان از شدت جراحات وارده روز دوشنبه جان باخت و قربانی دیگر بعد از درمان از بیمارستان مرخص شد. این درگیری ساعت 11:35 شنبه شب رخ داد که مرد 40 ساله با نام ""Arkadiusz Jozwik با صدمات وارده به سرش روانه بیمارستان شد، اما از شدت جراحات وارده روز دوشنبه درگذشت.

منابع انگلیسی روز چهارشنبه گزارش دادندکه تاکنون شش نفر نوجوان در ارتباط با قتل نژادپرستانه یک لهستانی در منطقه اسکس در شرق انگلیس دستگیر شده اند. برادر قربانی 40 ساله اذعان داشته برادرش به اتهام صحبت کردن به زبان لهستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، هویت قربانی دوم نیز هنوز افشا نشده است. پلیس احتمال می دهد انگیزه این حمله "جنایت ناشی از تنفر" باشد. 4 پسر 15 ساله و یک پسر 16 ساله که هر 5 نفر اهل هارلو هستند روز دوشنبه به اتهام اقدام به قتل دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. سپس با صدور قرار وثیقه تا جلسه دادگاه به تاریخ 7 اکتبر آزاد شدند. نوجوان ششم پسری 15 ساله که وی نیز اهل هارلوست بعدازظهر سه شنبه توسط پلیس دستگیر شد و در انتظار بازجویی بسر می برد. ب رای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟