پایان خط سارقان حرفه ای با 20 فقره سرقت در شیراز

سرهنگ "سیروس حیدری" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی سرقت یک عدد گاو صندوق حاوی مقادیری طلاجات و چند تخته فرش به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال از منزلی واقع در شمال شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری ۲۳ گلدشت شیراز هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو دنا مظنون و در بازرسی از آن یک پلاک خودرو که در صندوق عقب خودرو مخفی شده بود کشف کردند که با استعلام انجام شده مشخص شد پلاک متعلق به یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار و ساکن استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد.
سرهنگ حیدری افزود: با تعامل و همکاری ماموران پلیس آگاهی استان فارس و استان کهگیلویه و بویر احمد، این سارق حرفه ای در مخفیگاه خودرو در یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویر احمد دستگیر و برای ادامه تحقیقات به شیراز منتقل شد.
وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم لب به اقرار گشوده و تا کنون به بیش از ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز از جمله سرقت از منزل فوق اقرار کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد این سارق سرقت ها را با همدستی دو نفر دیگر که از سارقان حرفه ای و سابقه دار کشوری هستند و مدتی قبل توسط پلیس آگاهی استان در شیراز دستگیر دستگیر و راهی زندان شده بود انجام داده است.
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: همدستان سارق نیز در تحقیقات به شرکت در سرقت های انجام شده توسط سارق اقرار، صحنه های جرم بازسازی و تا کنون ۱۹ نفر از مالباختگان شناسائی شده اند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟