تعقیب و گریز دزد و پلیس در شهر زیبای تهران / شلیک های پلیس پراید را متوقف کرد

به گزارش رکنا، ساعت 5 عصر سه شنبه 2 شهریور ماه امسال ماموران کلانتری 133 شهر زیبا در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به 2 سرنشین پراید سفید رنگ مشکوک شده و با استعلام شماره خودروی مردان مرموز متوجه سرقتی بودن این پراید شدند.

در این مرحله دستور ایست پلیس برای مردان پراید سوار اعلام شد اما 2 مرد جوان بدون توجه به دستور پلیس پا به فرار گذاشتند.

همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شود و دزدان با سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار از دست ماموران را داشتند واین در حالی بود که ماموران ابتدا شروع به شلیک چند تیرهوایی کردند اما وقتی دیدند مردان مرموز قصد تسلیم شدند ندارند لاسیتک های خودروی پراید هدف گلوله های پلیس قرار گرفت.

دزدان تصمیم داشتند به هر نحوی که شده از دست پلیس فرار کنند و حتی لاسیتک های ترکیده شده خودروی پراید نیز مانع فرار آنها نبود و با گذشت نیم ساعت تعقیب و گریز خودروی پراید دیگر قادر به حرکت نشد و در کنار بزرگراه توقف کرد.

ماموران خیلی زود خود را به خودروی سرقتی رسانده و پس از دستگیری راننده پراید وقتی به سراغ دیگر سرنشین این خودرو رفتند مشخص شد که وی در تیراندازی های پلیس از ناحیه کمر هدف گلوله قرار گرفته است.

بدین ترتیب این مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و ساعت 6 عصر بود که پزشکان در حالی که تلاش های خود را برای نجات جان این جوان آغاز کرده بودند وی تسلیم مرگ شد.

بدین ترتیب بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق به محل تیراندازی رفته و در بازرسی از خودروی سرقتی وسایل استعمال مواد مخدر کشف شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات ابتدایی از 3 مامور پلیس در صحنه تیراندازی صورت گرفته و تجسس های فنی در این مرحله به دستور بازپرس حسین پور در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 192553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟