تعریف جدید یک دزد از زندگی شرافتمندانه+عکس

به گزارش رکنا ، چندی پیش ماموران پلیس آبادان در جریان یک انبار مواد غذایی و لوازم خانگی سرقت ی قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیمی ازماموران پلیس به دستور سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان برای شناسایی ودستگیری صاحب این انبار وارد عمل شدند.
ماموران در گام نخست موفق شدند این انبار را در منطقه بوارده جنوبی آبادان ردزنی کنند و در همان ابتدا مشخص شد که صاحب این انبار یکی از تبهکاران سابقه دار به نام احسان 32 ساله است.
در این مرحله ماموران با دستور مقام قضایی وارد انبارشده و در برابر کیسه های چای، برنج، زعفران و وسایل لوازم خانگی که همه آنها سرقتی بود قرار گرفتند.
بدین ترتیب ماموران خیلی زود برای دستگیری احسان وارد دست به کار شدند و روز دوشنبه یک شهریور ماه سال جاری این متهم در مخفیگاهش در منطقه سده آبادان دستگیر شد.
احسان پس از دستگیری به خبرنگار رکنا گفت: اوایل خرداد بود که از زندان آزاد شدم و قصد داشتم زندگی جدیدی را شروع کنم اما به خاطر سابقه دار بودنم کسی حاضر نبود به من کار بدهد به همین خاطر تصمیم گرفتم ابتدا یک مغازه کرایه کنم و سپس با سرقت وسایل لوازم خانگی و مواد غذایی آنجا را پر کنم و سپس با فروش آنها زندگی ام را تغییر بدهم.
وی افزود: تصمیم داشتم با فروش مواد غذایی و پولی که به دست می آورم در همین حرفه سرمایه گذاری کنم و دیگر دزدی نکنم.
این جوان 32 ساله ادامه داد: شب ها به انبارهای مواد غذایی و وسایل خانگی می رفتم و دست به دزدی می زدم که در این مدت نزدیک به 40 میلیون تومان از انبارهای مواد غذایی سرقت کردم و تازه می خواستم قسمت فروش انبارم را راه بیندازم که دستگیر شدم.
بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به سرقتهایش با دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟