کلاهبرداری به بهانه صدور معافیت کفالت سربازی+عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید محمد رضا سرفرازی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در رابطه با این خبر گفت : با دریافت گزارشی از شهروندان مبنی بر این که فردی با جعل تأییدیه ثبت درخواست معافیت کفالت برای متقاضیان خدمت وظیفه عمومی از آنان کلاهبرداری می کند ،شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .
وی اظهار داشت:در تحقیقات پلیس یکی از شاکیان شناسایی شد که با مراجعه به پلیس آگاهی اظهار داشت: متهم با رفتار های ایذایی ، متقلبانه ، گفتار و لفظ اطمینان بخش به من مراجعه کرد و مدعی شد توانایی گرفتن معافیت کفالت برایم دارد که من هم به وی اطمینان کردم و با تکمیل فرمی مبلغ 45 میلیون ریال وجه نقد نیز به وی تحویل دادم که تاکنون نامبرده هیچ اقدامی نکرده است .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در ادامه گفت :با دریافت اظهارات شاکی فرد کلاهبردار شناسایی و دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت.
سرهنگ سرفرازی تصریح کرد : اتهام فرد کلاهبردار در پلیس آگاهی استان به وی تفهیم شد و متهم به همراه شاکی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شدند .
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟