دستگیری 30 تن به خاطر نزاع دسته جمعی در آبادان / پلیس امنیت را به ذوالفقار 69 بازگرداند+عکس

به گزارش رکنا، درپی تماس تلفنی به مرکز پلیس 110 آبادان مبنی براینکه نزاع دسته جمعی با سلاح سرد و گرم درمنطقه ذولفقار69 رخ داده است، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 18 درمحل حاضر شدند، اما به دلیل شدت بالای درگیری ماموران بلافاصله ازطریق بیسم ازکلانتری های اطراف و یگان امداد درخواست نیروی کمکی کردند.

با حضور نیروهای کمکی عملیات ویژه آغاز شد و نزدیک به 30 تن ازافرادی که دراین درگیری حضورداشتند و اکثرآنها نیزاز ناحیه سروصورت مصدوم شده بودند، دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

به گفته شاهدان و اهالی این منطقه پلیس با حضور به موقع در محل درگیری از یک فاجعه جلوگیری کرد.

لازم به ذکراست چندین نفردراین درگیری با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی می کردند که این افراد نیز دستگیر و سلاح آنان توقیف شد.

به گزارش رکنا، دستورقاضی کشیک این افراد به علت نزاع دسته جمعی وبرهم زدن نظم عمومی شهر همگی در بازداشت بسرمی برند و گفته می شود تمام افرادی که فامیل هستند و دراین درگیری حضورداشتند، دستگیرشدند.

سرهنگ همت علی ترکرانی جانشین نیروی انتظامی شهرستان آبادان که درمنطقه درگیری حضورداشت، به رکنا گفت: زمانیکه متوجه نزاع دسته جمعی شدیم، بلافاصله تیم های زیادی ازیگان های تابعه رابه منطقه اعزام کردم و در کوتاه ترین زمان موفق به کنترل درگیری شدیم و تمامی افراد درگیری دستگیرشدند و جالب است اشاره کنم که این درگیری به خاطر اختلاف مالی 20 میلیون تومانی بوده است.

وی ادامه داد: درحال کنترل منطقه در دست پلیس است وامنیت بخوبی دراین منطقه پا برجا است و لازم به ذکراست به دلیل بافت طایفه ای این منطقه درطول شبانه روز بارها شاهد درگیری میان طوایف هستیم که دربرخی ازموارد این درگیری ها موجب مرگ برخی ازافراد می شود که خوشبختانه این بار با حضور بموقع پلیس این نزاع منجرب به قتل نشد. امیدواریم این معظل خیلی زود در این منطقه مرتفع شود.

علی رنجکش

کدخبر: 191969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟