دردسر چک 7 میلیاردتومانی خانم دکتر/ سناریوی عجیبی که یک مرد به بازپرس جنایی تهران گفت+عکس

به گزارش رکنا ، سال 94 بود که یک دکتر با مراجعه به پلیس مشهد از ماجرای گرفتار شدن در چنگ مردان خشن و دادن یک برگ سفید امضاء به این مردان خبر داد.
این پزشک که صاحب یک کلینیک است به ماموران گفت: در مسیر محل کارم بودم که یک خودرو با 3 سرنشین جلوی پایم توقف کرد و 2 مرد با زور چاقو و تهدید به مرگ مرا سوار بر خودرویشان کرده و پس از یک روز کتک کاری کاغذ سفیدی جلویم گذاشتند و مرا مجبور به امضاء پای این برگ سفید رنگ کردند و پس از آن مرا در خیابان رها کردند.
پزشک جوان ادامه داد: همسرم که یک دندانپزشک است قصد جدایی از مرا دارد و چون یک برگ چک 7 میلیاردی دست من دارد احتمال می دهم این افراد از سوی همسرم اجیر شده اند تا زنم بتواند این چک میلیاردی را از من پس بگیرد.
بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری عاملان این آدم ربایی آغاز شد و کارآگاهان مشهدی با گذشت یک سال پی بردند که عامل اصلی این آدم ربایی در تهران زندگی می کند.
در این مرحله ماموران با تحت نظر قرار دادن مخفیگاه این متهم روز سه شنبه 26 مرداد ماه تیمی از ماموران پلیس مشهد و تهران در اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری سیاوش شدند.
سیاوش وقتی در برابر اتهام آدم ربایی قرار گرفت در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران به بازپرس مرشدلو ادعا کرد که این پزشک کینه ای به دروغ این داستان را طراحی کرده است.
سیاوش در اعترافات اش گفت: سال گذشته برای زیارت به شهر مشهد رفته بودم که حالم بد شد و به کلینیک پزشکی این دکتر جوان مراجعه کردم.
وی افزود: در کلینیک تحت درمان بودم و خیلی زود با این دکتر که مدیر کلینیک بود دوست شدم و درباره زندگی اش شروع به صحبت کرد.
این آدم ربا ادامه داد: در صحبتها شنیدم که پزشک جوان و همسرش که یک دندانپزشک است تصمیم به جدایی دارند و زن جوان قصد دارد در قبال مهریه اش، کلینیک پزشکی را به نام خودش کند.
وی گفت: در ادامه حرفها فهمیدم که پزشک جوان یک برگ میلیاردی از همسرش در اختیار دارد و از من خواست تا برای کمک به او به دادگاه بروم و به عنوان شاهد ادعا کنم که چک را خود خانم دندانپزشک به شوهرش داده است.
چون در جریان زندگی آنها نبودم و ندیده بودم که چک را زن جوان به شوهرش داده است با خواسته اش مخالفت کردم و حالا با این کینه قدیمی داستانسرایی دروغینی را مطرح کرده تا زندگی ام را خراب کند.
بنا به این گزارش، بازپرس مرشدلو در این مرحله دستور بازداشت سیاوش را صادر کرد و پرونده و متهم برای تحقیقات بیشتر به مشهد انتقال داده شده تا تجسس های ویژه برای صحت حرفهای متهم و شاکی صورت گیرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟