دردسر رسید خرید لباس برای 6 جوان شیک پوش /این جوان ها تحت تعقیب پلیس بودند

چندی قبل در ساعات پایانی کار ، 6 نفر از سارقان که در کمین مرد طلافروشی در لاهیجان بودند پس از تعطیلی مغازه با تهدید این فرد اقدام به سرقت طلاها و اموالش کردند.
رضا رحمانی دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: پس از اعلام سرقت یک طلافروشی در 6 مرداد ماه در شهرستان لاهیجان، پرونده مذکور در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از ده روز زوایای پنهان این پرونده روشن شد.
وی گفت: نتایج تحقیقات بدست آمده نشان داد که دو نفر از سارقان بومی و چهار نفر دیگر در تهران و کرج بودند که با تهدید صاحب طلافروشی 70 میلیون از اموال وی را به سرقت بردند.
دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در ارتباط با چگونگی شناسایی این سارقان خاطرنشان کرد: سارقان با همان خودروی سرقتی به مغازه‌ی لباس فروشی رفتند که با همکاری نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات از طریق رسید خرید لباس و مشخصات شماره حساب کارتی را که با آن خرید کرده بودند را کشف و از طریق اداره مخابرات در تهران شناسایی شدند.
وی گفت: با تحقیقات پلیس و ماموران نیروی انتظامی 5 نفر از سارقان در کمتر از سه روز شناسایی و دستگیر شدند.
رحمانی با بیان اینکه بسیاری از جرائمی که در شهرستان لاهیجان صورت می گیرد از ناحیه افرادغیربومی است اضافه کرد: شهروندان در زمان بازسازی صحنه جرم از عملکرد دستگاه قضایی احساس رضایت کردند.
دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت این پرونده با همکاری وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در کمتر از ده روز مشخص شد و متهمان با صدور قرار بازداشت در زندان بسرمی برند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟