عاقبت شوم شوهر بدرفتار / این مرد مدام زنش را کتک می زد

چندی پیش مأموران پلیس شیراز با حضور در صحنه جنایت، مقتول را که یک جوان افغان بود شناسایی کردند و مشخص شد که براثر ضربه مغزی کشته شده است.
ضمن تحقیق از خانواده همسر این جوان مأموران دریافتند که وی از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته‌ است و از این‌رو احتمال دادند آنها از جریان قتل باخبر هستند به همین دلیل از پدرزن مقتول تحقیق کردند و سرنخ‌هایی به دست آوردند.
سپس تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز به‌دستور قاضی جنایی به تحقیق ادامه دادند و پی بردند جوان مقتول مدام با همسرش بدرفتاری کرده و او راکتک می‌زده است. همچنین روشن شد که این جنایت توسط برادرزن مقتول رخ داده است.
مأموران پس از چند روز متهم به قتل را دستگیر کردند و هرچند او خود را بی‌گناه می‌دانست اما کارآگاهان مدارک و شواهدی در دست داشتند که نشان می‌داد کسی جز او عامل قتل جوان افغان نیست. پس از ساعت‌ها بازجویی، این متهم قفل سکوت را شکست و با اعتراف او راز این جنایت فاش شد. او گفت: چندماهی می‌شد که خواهرم با همسرش اختلاف شدید داشت و او مدام خواهرم را کتک می‌زد. چندین بار از او خواسته بودیم که دست از بدرفتاری بردارد، اما بی‌فایده بود. روز حادثه با دامادمان سر همین مسأله درگیر شدیم. او را هل دادم که روی زمین افتاد و از سرش خون آمد و پس از چند دقیقه هم جان خود را از دست داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟