نجات قاتل پیرمرد مهربان از چوبه دار

اواخر آذر سال 88 ماموران پلیس پایتخت در جریان قتل یکی از بازاریان تهران در مغازه اش قرار گرفتند با اعلام این موضوع به بازپرس وقت دادسرای امور جنایی ، تیم ویژه قتل در محل حادثه در محدوده بازار تهران حاضر شدند.
بررسی های اولیه نشان می داد پیرمرد 83 ساله قربانی جنایت مرگبار و سرقت گاوصندوق شده اند در ادامه تیم جنایی متوجه غیبت دو کارگر مغازه شده و همین موضوع ارتکاب جنایت از سوی آنها را تقویت کرد.
سرانجام چند روز بعد دو مرد جوان به اتهام قتل پیرمرد مغازه دار بازداشت شدند اما در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب جنایت شدند تا اینکه سرانجام یکی از کارگران به نام محمود لب به اعتراف گشود و گفت مقتول بسیار به ما کمک می کرد اما من و همدستم تراب نیاز به پول داشتیم به همین خاطر تصمیم گرفتیم با کشتن مرد بازاری پول های او را به دست آوریم روز جنایت وقتی مقتول نهارش را خورد او را به قتل رسانده و گاوصندوق را سرقت کردیم با اعترافات متهم همدستش آنها در شعبه 113 دادگاه کیفری محاکمه و محمود به قصاص محکوم شد.
با تایید حکم متهمان در شعبه 27 دیوان عالی کشور، محمود پای چوبه دار قرار گرفت اما خانواده پیرمرد 83 ساله به او مهلت دادند.سرانجام خانواده مرد بازاری با مراجعه به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی به قاضی دشتبان اعلام کردند از قصاص قاتل پدرشان می گذرند.
پس از رضایت خانواده مقتول،مرد جوان بار دیگر به زندگی بازگشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟