شناسایی نشدن قاتل مرد کرمانشاهی در تهران/این معمای 12 ساله حل نشد

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه سیزدهم مرداد 83 جنازه خونین مردی در شهرک چشمه تهران در حالی پیدا شد که شواهد نشان می داد بر اثر اصابت دو گلوله به سینه اش کشته شده است.
پلیس بلافاصله به بررسی پرداخت و در جیب این مرد کارت شناسایی ای یافت که نشان می داد اکبر 40ساله و اهل کرمانشاه است .
همزمان با سومین روز تحقیقات پلیسی پژوی این مرد در حوالی خیابان ستارخان پیدا شد.
بررسی های اسلحه شناسی نشان می داد اکبر داخل خودرویش کشته شده و سپس جنازه اش به حاشیه خیابانی در شهرک چشمه منتقل شده است.
پلیس در گام بعدی از تحقیقات دریافت این مرد سه ماه قبل از همسرش جدا شده بود.
بدین ترتیب همسر اکبر تحت بازجویی قرار گرفت و گفت باجدایی از همسر سابقش هیچ اطلاعی از وی نداشته است.
دختر نوجوان قربانی نیز در بازجویی ها گفت: پدرم گاهی اوقات با خودرویش کار می کرد. او صبح سیزدهم مرداد ماه کرمانشاه را به مقصد تهران ترک کرد و گفت برای انجام کاری به تهران می رود اما همان شب پلیس با ما تماس گرفت و گفت پدرم تصادف کرده و در کماست.من به همراه عمویم به تهران آمدیم و متوجه شدیم پدرم کشته شده است.
در ادامه تحقیقلت چندین مظنون در رابطه با این پرونده بازداشت شدند اما چون مدرکی علیه آنها به دست نیامد همگی آزاد شدند. با گذشت 12سال از این ماجرا اولیای دم درخواست کردند تا دیه قربانی از صندوق بیت المال را پرداخت شود.
آنها امروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار حاضر شدند و گفتند چون در این مدت عامل یا عملان جنایت شناسایی نشده اند تقاضا دارند تا تا دیه از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.
در پایان جلسه قضات دادگاه درخواست اولیای دم را پذیرفتند و حکم به پرداخت دیه مرد صندوق بیت المال دادند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟