پایان جولان زورگیر شوکر به دست در آبادان+عکس

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به کلانتری 16 آبادان از گرفتار شدن در دام زورگیر شوکر به دستی خبر داد.
این مرد به ماموران گفت: در مسیر خانه بودم که جوانی جلوی راهم را گرفت و با در دست داشتن شوکر برقی اقدام به سرقت گوشی موبایل و کیف پولم کرد و خیلی زود پا به فرار گذاشت.
بدین ترتیب سرهنگ سید محسن تقی زاده، فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور داد تا تیم ویژه ای برای دستگیری این سارق جوان وارد عمل شوند که در گام نخست تحقیقات مشخص شد که طعمه های دیگری به این شیوه و شگرد هدف سرقتهای این دزد جوان قرار گرفته اند.
ماموران در ادامه به بررسی دوربین های مداربسته محل هایی که سرقتها صورت گرفته بود پرداخته و موفق به شناسایی دزد شوکر به دست شدند.
در این مرحله تصویر متهم در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار گرفت تا اینکه روز یکشنبه 10 مرداد ماه این سارق جوان در خیابان پرویزی آبادان شناسایی شد.
ماموران با تحت نظر قرار دادن این متهم جوان به انتظار نشستند و زمانیکه وی قصد داشت گوشی موبایل دختر جوانی را با تهدید شوکر سرقت کند ماموران دست به کار شده و وی را دستگیر کردند.
علیرضا 20 ساله که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: بیکار بودم و باید هزینه زندگی خانواده ام را تامین می کردم که از روی ناچاری مجبور به سرقت شدم.
سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه 99 درصد از جرائم در شهر آبادان کشف شده است به رکنا گفت: این سارق جوان با قرار مجرمیت روانه زندان شده است. علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 169989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟