معمای مرگ آتشین مادر بزرگ تنها در خیابان ولیعصر

ساعت یک ظهر شنبه 2 مردادماه امسال ماموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان آتش سوزی مرگباری در کوچه اتحاد محله مدرس خیابان ولیعصرقرار گرفتند و خود را به ساختمان شماره 33 رساندند.
ماموران با حضور در محل پی بردند که یکی از همسایه ها با دیدن دود در ساختمان ماجرای آتش سوزی خانه مادربزرگ تنها در طبقه دوم ساختمان را به ماموران آتش نشانی اعلام کرده است و خیلی زود ماموران ایستگاه 5 و گروه نجات 3 در محل حاضر شدند که پس از خاموش کردن آتش با جسد زن 85 ساله روبرو شده اند.
بدین ترتیب، بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران با حضور در صحنه تحقیقات تخصصی را با گروه ویژه تشخیص هویت آغاز کرد.
در این مرحله مشخص شد اجاق گاز روشن بوده و تنها لباس و محل خوابیدن این زن دچار حریق شده و این در حالی است که هیچ سرقت که انگیزه ای برای به قتل رساندن زن تنها باشد رخ نداده است.
تحقیقات ابتدایی احتمال این را می داد که مادربزرگ زمانیکه اجاق گاز روشن بوده گوشه ای از لباسش آتش گرفته و با توجه به سن بالایش متوجه آتش گرفتن لباسش نشده و زمانیکه روی تخت خوابیده آتش همه جا را فرا گرفته است.
بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا در این مرحله با توجه به مرموز بودن مرگ زن تنها دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ مشخص و کارشناسان آتش نشانی نیز ماموریت یافتند تا دلیل این آتش سوزی مرگبار را بررسی کنند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 149542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟