نخستین قاتل 95 در یک قدمی حکم دادگاه +عکس های بازسازی صحنه حمله مرگبار به نوعروس

ساعت 12 ظهر ششمین روز فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 121 سلیمانیه ماجرای هولناک کشته شدن نوعروسی را به بازپرس کشیک قتل گزارش کردند.
بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران به محل جنایت در خیابان نبرد حرکت کردند و با حضور در قتلگاه تازه عروس با صحنه هولناکی روبرو شدند.
تحقیقات ابتدایی نشان داد که قربانی جنایت فاطمه 30 ساله است که بهمن ماه سال 94 با پسر جوانی به نام محمد عقد کرده است و امروز زوج جوان برای چیدن جهیزیه وارد خانه شدند که نامزد جوان در اقدامی هولناک با ضربات زیاد نامزدش را از پای در آورده تا حدی که ضربات چاقو به گردن دختر جوان باعث جدا شدن سرش از بدن شده است.
محمد در همان محل جنایت دستگیر شد و در اعترافاتش به ماموران گفت: راستش فکر میکردم همسرم به من خیانت میکند اما باور کنید من دیوانه نیستم. شاید هم تصوراتم درست باشد. درسته که از بچگی رویا زیاد میدیدم اما رفتارهای نادرست همسرم رویا نبود حقیقت داشت.
مدتی بود که تماس های مشکوکی داشت، حتی یک روز که پیش او بودم خودم را به خواب زدم و دیدم که همسرم یواشکی موبایلش را برداشته و درحال چت کردن است و سپس به آرامی با تلفن شروع به صحبت کرد تا من متوجه حرفهایش نشوم.
راستش همان شب منتظرشدم که بخوابد بعد به سراغ گوشی موبایلش رفتم و دیدم نام یک دختر به نام هانیه در گوشی اش سیو شده ، شاید باور نکنید اما همسرم شماره یک مرد را به اسم هانیه سیو کرده بود تا من متوجه نشوم که من مچش را گرفتم ولی منتظر بودم تا مدارک بیشتری جمع کنم.
وی افزود: بعد از مدتی یک میکروفون در جیب لباسش گذاشتم تا متوجه صحبت هایش شوم اما صداها خیلی ضعیف بود و فکر می کنم صدای مرد بود.
عامل جنایت درباره اقدام هولناکش گفت: چند روز با هم قهر بودم و سر همین تماس های مشکوک با هم درگیر نزدیک بود خفه اش کنم که این اتفاق نبفتاد تا اینکه صبح امروز در خانه بودم که فاطمه به خانه ام آمد و قصد داشت وسایلش را بردارد و برود که از ترس من وارد خانه نمی شد اما به بهانه اینکه کادوی عیدی اش به داخل خانه کشاندم که سپس سر موضوع تلفن هایش با هم بحث کردیم و مرا یک بیمار خطاب کرد و ادعا کرد که از بودن در کنار من می ترسد.
همین حرفها کای بود تا به سراغ 2 چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم بروم و با برداشتن آنها به سمت فاطمه حمله کردم ،ابتدا دستانش را هدف ضربات چاقو قرار دادم اما توانست از دستم در برود و فریاد کشان به بیرون خانه رفت و در حالیکه دستانش خونین بود در واحد روبرویی را زد اما همسایه روبرویی به مسافرت رفته بود.
وی افزود: به سراغش رفتم و فاطمه را داخل خانه کشاندم و پس از بستن در 2 ضربه محکم به گردنش زدم و پس از مرگش صدای آژیر پلیس را شنیدم و از پنجره دیدم که پلیس جلوی ساختمان است و با ورود به خانه مرا دستگیر کردند.
دوباره دستش را گرفتم و او را به داخل کشیدم. باز به او ضربه زدم. خون در راهرو پر شد . به زور او را می کشیدم اما همسرم می خواست فرار کند. در را بستم. و 2 ضربه به گلویش زدم. بعد از چند دقیقه هم پلیس رسید و دستگیرم کرد.
محمد گفت: خون همه جای خانه را گرفته بود و یاد آن صحنه مرا عصبانی می کند چون فاطمه را دوست داشتم از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و می دانم چوبه دار در انتظارم است.
این ادعاها در حالی است که تحقیقات نشان از آن می داد قربانی جنایت ، زن موجه و محجوبی است و اهالی محل وی را به عنوان دختر مورد اعتماد معرفی می کردند و مشخص شد عامل جنایت مردی شکاک است که در توهم های خیالی دست به این جنایت زده است.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران پس از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه محمد را قاتل شناخته و با صدور قرار مجرمیت پرونده را در اختیار دادگاه کیفری تهران قرار داد تا حکم این پرونده هولناک صادر شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.













کدخبر: 139459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟