پلیس کرج صاحب یک میلیاردتومان طلا را خوشحال کرد /سرایدار و 2 طلافروش تهرانی در سرقت دست داشتند

به گزارش خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز سرهنگ سید حسین سید حقیقی روز یکشنبه افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از منزلش در ماهدشت کرج ، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران ازهمان ابتدا با بازرسی دقیق صحنه جرم و اظهارات شاکی، به 3 نفر سرایدار منزل مالباخته مشکوک شده و در بازجویی از دو نفر از آنان ، مشخص شد که یکی از سریداران ازیک هفته پیش بدون دلیل خاصی ناپدید شده وهیچ اطلاعی از وی ندارند.
وی افزود: با بررسی تکمیلی مشخص شد که متهم در یکی از شهرک های صنعتی واقع در استان تهران مخفی شده است.
وی خاطرنشان کرد: ماموران بلافاصله طی هماهنگی با مراجع قضائی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، به محل مذکور اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شده و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری طلای مسروقه کشف شد و متهم در بازجویی ماموران اعتراف کرد که اموال مسروقه را به دو طلا فروشی در تهران فروخته است .
وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی از متهم مشخص شد که سارق پس از سرقت طلاها ، اموال مسروقه را به صاحبان دو طلافروشی در تهران که طلاهای بدون فاکتور را با قیمت بسیار پایین تر از قیمت واقعی از فروشندگان خریداری و سپس آنها را باقیمت روز به خریداران می فروشند ، فروخته است.
سید حقیقی خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم و تحقیقات اطلاعاتی ماموران ، هر دو طلافروشی تحت محاصره کامل پلیس درآمد و طی دو عملیات جداگانه صاحبان آنها دستگیر و به همراه متهم اصلی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی افزود: با همت و تلاش ماموران پلیس کرج سارق جواهرات و خریداران طلاهای مسروقه در کمتر از 24 ساعت دستگیر و طلاهای مسروقه به ارزش 10 میلیارد ریال به صاحبش بازگردانده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟