هتک حیثت خواهر شوهر توسط عروس خانواده

سرهنگ پاسدار "کرم انگزی" گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و عنوان کرده است شخص یا اشخاص ناشناسی در گروهی تلگرامی علاوه بر ارسال عکس های شخصی وی، تهمت های ناروا نیز وارد نموده که موجب هتک حیثیت ایشان گردیده است، لذا بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرارگرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات سایبری هویت متهم مشخص، که با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار و پس از مواجهه با مدارک پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.
سرهنگ انگزی خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم زن برادر شاکی است و چون با همسرش دچار اختلافاتی بوده و همسر ایشان نیز در همان گروه عضویت داشته است، اقدام به هتک حیثیت وی کرده است که این فرد هم جهت انتقام جویی و ایجاد مزاحمت اقدام به درج تصاویر خواهر شوهرش کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.
سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خطاب به شهروندان گفت: شهروندان در استفاده از شبکه های مجازی جوانب احتیاط را کاملا رعایت و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و اگر کسی اقدام به هتک حیثیت ایشان نمود به جای اقدام متقابل به نهادهای انتظامی و پلیس فتا در محل سکونت خود مراجعه نمایند تا خود به عنوان متهم در پرونده های دیگر احضار نشوند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟