زنان جامعه ما بالفطره دین‌مدار هستند

سردار سعید منتظرالمهدی در اختتامیه نخستین جشنواره چادرهای آسمانی با اعلام اینکه سپاس و تجلیل از موهبت‌های الهی باعث افزایش نعمت‌های پروردگار می‌شود، افزود: خداوند را شاکریم که توفیق حضور در آیین اختتامیه نخستین جشنواره چادرهای آسمانی که جنس آن آسمانی است را نصیبمان کرد تا خدمتگزار زنان چادری و مؤمنه کشورمان باشیم.
وی افزود: حجاب موهبتی الهی است که بر زنان و مردان ما عنایت کرده و باید به پاس این موهبت از پروردگار تشکر کنیم.
منتظرالمهدی با اعلام اینکه زنان کشور ما بالفطره دین‌مدار هستند، افزود: این هنر ماست که فطرت آنها را بیدار کنیم تا جامعه‌ای دین‌مدار و عفیف داشته باشیم. به سهم خود از همه کسانی که در ایجاد این برنامه ما را یاری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
سخنگوی ناجا با اعلام اینکه جنس تکریم، تشویق و تعظیم است، افزود: برای اینکه برخی افراد را بازاجتماعی کنیم از روش‌های فردی نیز استفاده می‌کنیم.
وی ضمن تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی گفت: فعالیت‌هایی که نیروی انتظامی در زمینه ترویج حجاب و عفاف در جامعه انجام می‌دهد بخشی از ساز و کارهایی است که تعداد زیادی از دستگاه‌ها متولی نهادینه کردن و اجرایی کردن آن در جامعه هستند. امید است آنچه که انجام داده‌ایم سبب رضایت خداوند قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟