جعل حکم قضایی ،جای شاکی و متهم را تغییر داد

رئیس پلیس فتای سمنان گفت:شهروندی سمنانی چند روز قبل به پلیس فتا مراجعه کردو به خاطر ایجاد مزاحمت فردی ناشناس در فضای مجازی اعلام شکایت کرد.
سرهنگ سید علی میر احمدی افزود:متهم با ارسال تصویر حکم جلب شاکی در تلگرام ،وی را تهدید کرده بود که چک برگشتی اش راپاس کند.
وی از پیگیری سریع کارشناسان پلیس فتا و بررسی کامل موضوع خبر دادو گفت:شاکی پرونده چند ماه قبل یک میز بیلیارد از فردی تهرانی خریداری کرده و تیمی از قیمت آن را به مبلغ 25 میلیون ریال به فروشنده چک داده بود،لذا فروشنده میز بیلیارد نخستین مظنون پرونده معرفی شد.
میر احمدی گفت:در بررسی دقیق مشخصات برگ جلب ارسالی لز سوی متهم،مشخص شد این حکم قضایی جعلی بوده و فاقد اصالت است.
وی به شناسایی کامل متهم و آدرس محل اقامت وی واقع در تهران اشاره و تصریح کرد:با هماهنگی قاضی پرونده متهم به اداره پلیس دعوت و مورد بازجویی قرار گرفت.
رئیس پلیس فتای استان سمنان از اعتراف سریع متهم به جرم خود و ارسال برگ جلب جعلی برای شاکی خبر داد و افزود:مزاحم اینترنتی با توجه به برگشت خوردن چک شاکی ، مشخصات یک حکم قضایی تغییر داده از طریق تلگرام برای وی ارسال می کند.
سرهنگ میر احمدی به تکمیل پرونده و معرفی متهم به دادسرا اشاره کرد وگفت:این مزاحم فردی طلب کار بوده و میتوانست در جایگاه شاکی باشد،به جرم جعل اسناد قضایی روانه زندان شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟