سرهنگ "سیامک قاسمی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:‌تداوم طرح های امنیت بخش پلیس با هدف پیشگیری از رفتارهای نابهنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی از جمله اولویت هایی است که در سال جدید با جدیت در برنامه ریزی ها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی برنامه ریزی پلیس در مهار سرقت را یکی از مهم ترین درخواست های مردمی در ارزیابی های اجتماعی خواند و بیان داشت:در این حوزه برخورد با سارقان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها در تصمیم گیری ها و اجرای طرح های انتظامی مورد تاکید است که با این نگرش و با انجام تحلیل های کارشناسی، طرح های عملیاتی پلیس استان به مرحله اجرا گذاشته می شود.

این مقام انتظامی استان مرکزی به بازخورد اثربخش طرح های انتظامی در برخورد با سارقان اشاره داشت و افزود: در دو روز گذشته در عملیات های پلیس استان 32 نفر سارق دستگیر شدند.

وی تاکید کرد:در بازجویی های مقدماتی از سارقان، 58 فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت:در این عملیات ها 12 فقره سرقت منزل، 15 فقره لوازم و محتویات داخل خودرو، 6 دستگاه موتورسیکلت و ... کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل، خودرو و غیره هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 76226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟