حفاظت از مخفیگاه مرد شرور با 4 سگ شکاری+ عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد غلامی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی گفت: در پی شکایات و نارضایتی شهروندان مبنی بر فروش مواد مخدر صنعتی و ایجاد مزاحمت در یکی از محله های بجنورد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی بجنورد قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: در پیگیری مأموران مشخص شد مرد مزاحم از اراذل و اوباش استان و دارای 12 محکومیت قضایی در زمینه حمل کلت کمری جنگی، ایراد ضرب و جرح، مواد مخدر، سرقت، تخریب، تمرد نسبت به مأموران، درگیری، اعتیاد و حریق عمدی است.
وی با بیان اینکه متهم برای جلوگیری از ورود مأموران اقدام به نگهداری چند قلاده سگ و نصب 4 دستگاه دوربین مدار بسته در منزلش کرده، تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات، مأموران با استفاده از یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک عملیات ضربتی، متهم را در منزلش دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی همچنین بیان داشت: در این عملیات مأموران موفق شدند یک مرد و یک زن که در داخل منزل حضور داشتند را دستگیر و مقدار 30 گرم مواد مخدر صنعتی شامل شیشه، هروئین و کراک کشف کنند.
سرهنگ"غلامی" با اشاره به اینکه متهم اصلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: دو متهم دیگر به جرم خرید و فروش مواد مخدر و رابطه نامشروع به دادسرا معرفی شدند.
این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان و اراذل و اوباش نمی دهد، تاکید کرد: مقابله جدی با ناهنجاری های اجتماعی، اخلاقی و برخورد با اراذل و اوباش اقتدار نظام را بالا می برد.

کدخبر: 76100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟