دام زن جوان برای 575 سرنوشت گم شده

کیومرث عزیزی گفت: چندی پیش گزارشی از پلیس فتا یکی از استان های کشور درباره تبلیغات گسترده فردی در شبکه های اجتماعی در زمینه رمالی و فالگیری به پلیس فتا استان مرکزی اعلام شد و تیمی تخصصی از کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد در تبلیغات خود برای انجام رمالی و فالگیری مبالغی بین ۴۰۰هزار ریال تا سه میلیون ریال را از مشتریان خود دریافت می کند.
عزیزی گفت: در روند تحقیقات پلیس فتا، فرد مورد نظر که خانمی جوان بود، در اراک شناسایی شد و محل فعالیت وی با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ در بازرسی از منزل این فرد تجهیزات رایانه ای و مخابراتی که وی برای کلاهبرداری های خود در فضای مجازی مورد استفاده قرار می داد، توقیف و در ادامه تحقیقات، مشخص شد که این فرد از طریق فالگیری از ۵۷۵ شهروند در شهر های مختلف کشور، حدود ۳۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.
عزیزی گفت: متهم در اعترافات خود اذعان داشت که از قبل بین دوستان و آشنایانش کارهای فال گیری و رمالی را انجام می داده و از پاییز سال گذشته، تبلیغات خود را در شبکه های مجازی شروع کرده است.

کدخبر: 75095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟