درد سر انتشار عکس 2 دختر به عنوان دزد حرفه ای در تلگرام + عکس

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی شکایت دو خانم جوان مبنی برانتشار تصاویر این افراد با عنوان سارقان حرفه ای در فضای مجازی و هتک حیثیت در فضای سایبری توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان، متهم شناسایی و در تحقیقات پلیس اذعان کرد که شخصی از او درخواست کرده که به خاطر اختلافات گذشته و به قصد انتقام جویی تصاویر دو خانم جوان را با عنوان سارقان حرفه ای در شبکه های اجتماعی منتشر کند.این مقام انتظامی ادامه داد:‌ با توجه به اعترافات فرد دستگیر شده، دیگر متهم پرونده نیز شناسایی و دستگیر شد.
سرگرد نوروزی از ارجاع پروند متهمان به دستگاه قضایی خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده مصادیق محتوای مجرمانه در شبکه های اجتماعی و بستر فضای مجازی مراتب را سریعاً به پلیس فتا منعکس کنند .
وی تصریح کرد: بهترین و در دسترس ترین شیوه انتقال موضوعات از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir است و کاربران می تواند از این سایت برای ارتباط با پلیس فتا استفاده کنند.

کدخبر: 74346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟